zondag 23 september 2012

BEREGEZELLIGE POST

Lieve lezers,

Vandaag een BEREGEZELLIGE post.Als eerste heb ik BEREgoed nieuws,voor alle poppenvriendinnen.Er is namelijk een nieuw blog met supermooie foto`s van antieke poppen,zou leuk zijn als ze volgers gaat krijgen want het blog is heel erg leuk!Hierbij de link van Cisca`s blog,: klik hierHet andere BEREgoede nieuws is:ik heb van Wil een oud BEERTJE  overgenomen.Het minder goede BEREnieuws is...ze zit er maar zo alleen bij....En dan te bedenken dat ik een lieve grote BEER heb gehad.....ook eens van Wil overgenomen..maar ik had gewoon geen plek meer voor die beer....dus had ik die BEER weer terug gegeven....stiekum wil ik hem nu weer zelf terug....Dus het aan Wil verteld...en ja hoor,natuurlijk mag dat!...Dus heb ik  nu twee BEREgezellige BEREN in huis, die met hun aanwezigheid de sfeer van de komende herfst in huis halen.




Broodjes smeren doen beren liever
samen....





Alleen is maar alleen.....


Samen is veel gezelliger.....







Allemaal een fijne herfst toegewenst,met
een BEREgezellige sfeer.





Gezellig dat je er even was....
liefsss

Nelleke


19 opmerkingen:

  1. Hai nelleke,

    Wat een leuke post weer, zo zie je maar weer hoe "bere"gezellig herfst kan zijn.
    Gezellig weer de kaarsjes aan en een teddy op schoot om je lekker mee warm te knuffelen hihi.
    En super bedankt voor het promoten van mijn blog.

    groetjes Cis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Nelleke,wat een gezellige post is dit,wat heb je er mooie foto's van gemaakt. genieten hoor.

    ik zal je vertellen,mijn handen kunnen gewoon geen rust houden,ik moet voor mijzelf bezig zijn, vind het zo heerlijk.straks weer kerstkaarten maken,en scrapfotoboeken oh,,,ik kan niet wachten.

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nelleke, wat een ontzettend leuke post weer :)
    De beren zijn zooo schattig, en je hebt gelijk hoor, een beer alleen is zielig, nu hebben ze het zo te zien heeel gezellig.
    Dankje wel ook nog voor die tip van het lieve hemeltje. zo leuk ik ben direct volger geworden.
    Nelleke als je wil weten hoe dat met dat aanklikken gaat, als je een nieuw bericht schrijft en met het woordje hier of met elk ander woord naar een ander blog wil verwijzen dan markeer je het woord en dan klik je op het woord 'link' dat staat naast het teken van de foto's opladen, en zo kun je ieder woord wat je wilt met behulp van de passende url verlinken.
    Ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb ( ik heb het zelf ook door toeval ontdekt )
    Voor jou een hele fijne zondag.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige berenpost Nelleke, zulke mooie kleerjtes hebben ze ook aan.Leuk dat je weer een beren vriendin erbij hebt op je blog,altijd leuk gelijkgestemde mensen.
    Deze beertjes zullen het niet koud hebben met de herfst met hun dikke vachtjes.

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je weer een post hebt. Mooi hoor die beren. Ze hebben toch wel een groot knuffel gehalte. Wat heb je mooie slabbetjes gemaakt voor hen.
    Nog een fijne zondag
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nelleke,
    Leuk dat je mijn blog ontdekt hebt en bedankt voor jouw compliment, is toch altijd leuk als mensen je werk appricieren!
    Maar zelf heb je toch ook een geweldig mooi blog, ik hou wel van deze romantische stijl.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja het is inderdaad erg verslavend hoor hihi.
    Het was nog even zoeken naar de juiste achtergrond en ik denk dat ik hem zo maar even laat.
    Ben nog steeds van alles aan het uitpuzzelen.
    Ik ben heel blij met jouw en nu ook mijn blogvriendinnen dat maakt het toch een stuk gezelliger.

    groetjes Cis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH leukkkkkkkkk Mijn grote beer heet ook Teddy en de kleine Beer Whahahaa dus je snapt ... ik MOET zulke slabjes ... en ik WIL zilke blokken voor ze
    owhhhh morgen een balkje laten zagen vrees ik.
    Wat een super post !!!
    I am loving it

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Nelleke

    Ga het nog een keer proberen hier iets neertezetten , niet dat het niet lukte maar jij snapt me wel, ik hoop dat je doorgaat met "gewoon"openbaar bloggen iedereen moet kunnen zien welke talenten jij bezit en dat zijn er heel wat !Zo nu iets over dit berichtje met beren , gaaaaaaf zeg die beren die horen echt bij een poppenverzamelaar zoooo lief hoe ze erbij zitten en die slabbetjes "gewoon "gemaakt van oude postakken natuuuuuurlijk hoe verzin je het en die blokken superrr leuk , je inspireert me alweer ( daar is bloggen toch voor bedoeld ) om ook m'n beren weer tevoorschijn te halen , dank je lieve Nelleke voor deze heerlijke post , ik hop er nog lang van te mogen genieten !

    Liefssss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @
    Mieke,Ohhh super zeg,je uitleg.weer wat wijzer geworden

    @Ceetje,Dat is ook een idee...van balkjes blokken maken, deze heb ik uit zòn blokkendoos.

    @Cis,Heel veel plezier hier.

    @ Jeanet,
    Ik snap het helemaal.

    @Allemaal,
    bedankt voor de BEREgezellige berichtjes.

    lieve groet,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahahahaaha wat een leuke post .. ik ga zo nog even bij cis kijken ... ik vind het altijd zo gezellig hoe jij een verhaaltje neerzet .. je bent er echt een kei in ... je zou echt beginnen te geloven dat ze leven .. hahahahaha xxx van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi nelleke ik zie dat het gelukt is met de link :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post met mooie foto's. Schattig, die beren. En bedankt voor die leuke link!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Nelleke,

    Even rond gekeken en gelezen op je mooie blog!
    Zo nostalgisch de beren .....

    Alle goeds!!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Nelleke,

    Wat mooi je berenblog..ik hou ook zo van beren!

    lieve groetjes van Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ella,

    ja dat weet ik...van je berenpassie...en ben ook verukt van jouw verzameling mooie beren.

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallootjes zie ik dat ik een post van je gemist heb .Kom voortaan maar even elke dag koekeloeren of je wat neer gezet hebt denk ik.Want anders ga ik weer vergeten dat je blog openbaar staat.pfff lijk wel een goudvis zoveel ik vergeet.En dan mis ik dus je beregezellige post.Die slabbetjes zijn leuk zeg.Ik heb ook 2 oude beren eentje si helemaal stuk geknuffeld door broer lief.Ze stonden altijd op onze slaapkamer tot we dit jaar de slaapkamer op hebben geknapt en ze daar niet meer paste.Ze wonen nu gezellig op zolder (ontaarde berenmoeder ben ik he hihihhi)Je hebt trouwens weer prachtige fotos gemaakt van je berenkinderen mooi zo met die oud roze heide op de achtergrond.
    Groetjesssssssss Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello, I love your blog!! Best Regards

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.