vrijdag 14 september 2012

Een broer voor Grietje
(post gekopyeerd uit een ouder blog)
Hallo allemaal,  Laatst kreeg ik een
mailtje van mijn zoon(27 ishij)...hij had bij
V&D etalagepoppen gezien..
Voor zeer lage prijzen....Later vroeg ik hem:
Dat je daar op let????Ja....zegt ie....je hebt
weleens gezegd: Denk erom jongen..als jij ooit
een etalagepop of paspop ergens ziet....denk
aan je moeder!!! Dus...zegt hij nu....ik kijk altijd en
overal voor je...nou......Is me dat lief????Of niet dan?
Dus ik in een sprintje naar V&D...en ja hoor!!
Nog een paar jongens poppen..en.......


wat bovenstukken van damespoppen....
dat kunnen we altijd gebruiken...


ik ga met de jongen naar boven,en daar zoeken
we kleding uit...op het brocante kamertje


De jongen mag wel wat meer uitstraling hebben,
dus bewerkt ik zijn gezicht....


Zo.....dat ziet er beter uit...Nu de kleding passen...



Oja...zijn armpjes geef ik ook wat kleur,
dus moet hij even stilstaan om te laten drogen...
Youp snuffelt even aan hem....om te
ruiken of hij braaf is....



De pupillen nog een beetje bijwerken..
grappige sproetjes....
Tis een echt kereltje....


Beetje verlegen nog..maar ach...
dat komt wel goed, ik ben blij met hem,
hij kan mooi op het kleine spul passen als
ik weg ben....


Grietje vindt hem erg liefffff....


Ja...het is een goeie oppas...


Het bovenstuk heb ik inmiddels op de
brocante kamer geinstalleerd...leuk
voor allerlei decoraties.



Zo kan het ook...


Sàvonds belt ie op...naar V&D.....

Ik heb een goed huis gevonden...
ik kom niet meer terug,zegt ie...
hahahahhahaha.......


lieve groetjes
Tot de volgende keer,


Nelleke

1 opmerking:

  1. Wat iets moois heb je van die doodgewone etalagepop gemaakt. Het lijkt helemaal niet op een pop uit een etalage. Geweldig voor Grietje, een grote broer voor haar.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.