vrijdag 14 september 2012

Grietje en Wiesje krijgen nieuwe kleertjes

(deze post gekopyeerd uit een vorig blog op 14-09-2012)

Lieve allemaal,

Grietje en Wiesje willen 
 iets nieuws,
Gelukkig wil oma iets
 nieuws 
haken en breien voor
mijn drollies.
 
Omdat het vandaag heel
mooi weer was, deed ik
 ze voor de modeshow..
eerst lekker in bad,
 in de zinken teil,
buiten op ons erfje.


Normaal maken ze een
 ravage
 van hier tot daar...
maar vandaag niet!
Want ze weten maar al te
goed
....wat ze straks gaan krijgen
...(uitgekookt hè)


Terwijl zij nog aan het
 badderen zijn,
 pas ik de laatste stukjes
 toe aan de nieuwe kleertjes,
 Het buitenbeeld,
is een mooi model...


Hier is het eerste jurkje...
gebreid door oma...
de afwerking,
 een klein kraagje
en randjes en de
 tekstaplicatie heb ik
 er aan gemaakt.


Wiesje is en blijft een beetje
 een
 verlegen popje,
maar het jurkje staat haar
heel lief.





Het oude hempje van
Grietje pimp ik een
beetje op met een vintage
plaatje en een lief randje
 kant.
 

Het vestje wat Grietje hier
 aanheeft, is door oma gehaakt.




Alweer een kunstwerkje van
oma...dit keer gebreid,
 zowel het vorige jasje(gehaakt)
 en dit pakje staan in de
zomer uitgave van de Anna.



Tja...mam...je kent me
 inmiddels...ik moet er weer een eigen
 draai aan geven....ik heb het pakje
verouderd door in de koffie
te wassen en er een vintage plaatje
met een randje kant op te maken.




Dolgelukkig is Wiesje ermee...



Het gehaakte jasje.




Het is een hele leuke middag
geweest...de meisjes hebben
 heerlijk getut...en gedaan...
ik had er geen kind meer aan.



Bedankt lieve oma,
voor de ontzettend
leuke kleertjes.


Heel veel liefs,
van

Grietje
Wiesje
en
ik

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor uw reactie.