vrijdag 14 september 2012

Grietje wil naar de poppenkamer.

(Deze post heb ik gekopyeerd uit een eerder blog,)

Grietje woont meestal beneden
in de woonkamer,Ze erg druk,
dat is een nadeel voor de andere
popjes,vandaag gaat ze even naar
boven om een schoon kleertje uit
te zoeken.



Kom op Grietje....niet zo
dromen...maar klimmen!



Bovenaan...worden we opgewacht
door de pop Yolanda.


 



Op de volgende foto`s zie je de andere
popjes die in de poppenkamer wonen.





die kleine ontdeugd heeft al toegeslagen...
ze zit met haar grote knuisten in het kleine poppenmuseumpje!






In het kleine poppenmuseumpje liggen alle kleine
en lieve popjes en kleertjes die ik verzamel.Zoals
deze kleine popjes.



Als Grietje, zusje  op de weegschaal ziet liggen
wil zij ook even op de schaal...(het zal ook niet)




Nou Vooruit dan maar weer...(ze is een
beetje te zwaar)


We kwamen eigenlijk om een schoon kleertje uit te
zoeken voor Grietje,Ik vind deze erg mooi..maar
zij natuurlijk weer niet.Grietje houd niet zo
van katoen...en wil liever wollen jurkjes aan....




Dit is haar lievelingsjurkje..


Ondertussen....terwijl ik druk kleertjes
aan het uitzoeken ben...stopt Grietje kleine pop
in bad...alles is kletsnat.......


Nou...kom hier..dan droog ik je af...stoutert!!
Net voor we weer naar beneden wilden gaan,moest ze
ook beertje nog ff pesten...en pakt hem zijn boekje af...


Hahahaha...Grietje...kom nu maar mee...want je
kan toch niet lezen..........








En zo is het verhaaltje weer uit...Grietje is moe en gaat naar
bedje toe,

Welteruste.


liefss
Nelleke

xxx

1 opmerking:

  1. Hallo Nelleke,

    Vol bewondering heb ik je site ontdekt via Bij Johanna tuus. Dat is mijn vriendin, en stelde voor om eens bij je te kijken. Wawwwww wat mooi, al die wildebrasjes met de mooie, en komische verhalen erbij. Ook je pop die je namaakte van een kathe kruse, het lijkt precies een echte. Ik heb er laatst eentje gekocht en heb ook veel wildebrassen. En ben ook verslaafd aan poppen, waar ik ook mijn hele leven last van blijf houden, zoals jij ben ik bang voor.....nee hoor ik geniet er elke dag van!!
    Ik kom nog vaker snuffelen bij je want heb nog lang niet alles gelezen en gezien en bewonderd.
    Kom je ook eens bij mij binne-kieke? Lijkt me gezellig!

    Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.