dinsdag 16 oktober 2012

JASJE VOOR WINDLICHT IN LUIE HUISVROUWENSTEEK

Lieve lezers,

Terwijl mijn vriendinnen en heel veel blogsters en creativelingen druk aan het haken en breien zijn...daar de mooiste creaties mee maken....o.a. jasjes voor waxlichtjes en vaasjes, heb ik het mezelf ergggg gemakkelijk gemaakt met een luiehuisvrouwensteek! Het leverd echter wel een mooi sfeertje die snelle aktie.
Het deed me ook denken aan vorig jaar met die gebloemde panty van de action..waarvan ik het glas van een lantaarntje heb bekleed.Misschien heb je dat toen eens gezien in het vorige blog van Loesjemaaktvannietstotiets.?


De luiehuisvrouwensteek is niets anders
dan het afknkippen van de mouwen van een
vest,die het "net"niet was.Misschien ga
ik hem met afgeknipte mouwen volgend
jaar zomer WEL dragen...

In een mooie woonwinkel zag ik ook gebreide jasjes
om een windlicht zitten,dus ben helemaal hip met deze 2



""er is altijd een lichpuntje...hoe donker
sommige paden ook lijken""




Bedenk goed voordat je een gehaakt of gebreide trui of vest
wegdoet of je er nog iets van kan maken...

gezellig dat je dit blog hebt bezocht,
lieve groetjes van mij.




16 opmerkingen:

  1. Super mooie foto-s zeg!! Ik vind het een erg leuk idee!! Geniet van je mooie windlichtjes.
    Lieve groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooooo wat leuk ... het klopt wat je zegt overal zie je nu gebreide windlichtjes verschijnen ,... maar het is zeker leuk om een niet gedragen kleding stuk hiervoor te gebruiken... de rest van het vestje kan je altjd nog gebruiken voor een onderbroek whoaaaaaaaa... xx dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nelleke, wat hebje toch altijd van die leuke creatieve ideen :)
    De lichtjes zien er echt superrrr uit,past heel goed bij de tijd van het jaar.
    Ik kan me nog goed aan die gebloemde panty herinneren, dat vondt ik toen ook al zo`n gaaf idee.
    Dat voorstel van die onderbroek is niet slecht......toch hahahha.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Viaan toch!!!!
    Hoewel, de barre winter komt er aan .... :)))))
    Superdeleuke windlichtjes. Ik had alleen dat vest NEVER verknipt, maar goed, dat komt ws omdat ikzelf een beetje verknipt bent hahahaa. Nou lekker dan, ga ik ook weer ouwe klere-zooi erbij bewaren grrrrrrrrrrrrrrrr
    ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nelleke,wat een leuk idee weer!
    Ik mis dat wel hoor die leuke frutseltips die je altijd op je blog zette.
    ik vind oude poppen ook heel mooi maar heb er zelf maar 1.
    ik heb er trouwens wel een leuk gehaakt jurkje voor gekocht,haha[zie blog]
    ik hoop dat je af en toe ook weer met leuke woonideetjes komt.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superrrrr leuk geworden Nelleke, nee zo zie je maar weer nooit kleding weggooien , je kunt er altijd wel iets anders mee maken, gaaf vest trouwens !!

    Tot morgennnn, liefsssss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haaa, wat een goed idee zeg.
    Ik zat al te balen dat ik niet kan breien en haken maar dit kan ik zelfs haha.
    Het staat heel erg knusjes..

    groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer een vest naar de knoppen...en dat voor twee windlichtjes....whwhaaaahahaa ohh Nelleke, hahaa
    Maar ok..nu heb je wel weer een leuk hesje voor volgende zomer !!

    Groetjesss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooo... geweldig die jasjes, wat een goed idee om het zo te doen. Ik moet dringend naar de kringloop voor zo'n gebreid jasjes/vestje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super goed idee hoor!!
    Ik doe ook nooit gehaakte of gebreide dingen weg! Zo zonde!
    Maar er heerst een gezellige sfeer op je blog!
    Met al die mooie foto's!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That's a clever idea and looks beautiful and very romantic, dear Nelleke!
    Thank you for your cute comment on my Halloween collage :-)!
    Hugs,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallootjes,
    Ik denk huh luie huisvrouwensteek ik kan wel de luie wijven steek(is me favoriet hihihi) maar ik dacht het ziet er wel heel kunstig uit voor een luie huisvrouwensteek. Toen ik je uitleg las begreep ik hoe je aan die term kwam.hahahha Ik vind het weer geniaal gevonden.Ik moet trouwens zeggen dat ik heerlijk heb zitten te genieten van de rustgevende muziek van sara was ik wel aan toe na een hectisch dagje
    Groetjessss Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er sfeervol uit hoor,dat ging wel snel zeker,wacht op je volgende knutselwerkje.
    ga nu ook mijn lichtjes klaar zetten.had eerst niet zo'n zin, maar nu ik dit zo zie pak ik ze gelijk,
    laat nu de donkere dagen maar komen.
    groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een beetje lui wel ;)
    maar erruuuug leuk.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.