donderdag 18 oktober 2012

VERKLEEDPARTIJTJES

Lieve lezers,

Herfstvakantie...kleine logeetjes èn...REGEN! Hoewel de regen een beetje de plannen dwarsboomt die ik had met mijn logeetjes,3 kinders van 6,4 en 3jaar,blijkt juist zòn regendagje een gezellig onderonsje, met zowel de kinderen..als de knuffels,.....die de kinderen helemaal naar eigen inzicht hebben aangekleed,....in bed gelegd...te eten gegeven...en voorgelezen,..net zolang totdat ze er zelf bijna van in slaap vielen.
Helemaal gezellig,..ons huis bezaaid met knuffels en poppenkleding....doet denken aan vroeger...toen onze eigen kinderen nog klein waren...
Nog een wezentje in ons huis herinnert zich waarschijnlijk die momenten..en komt langzaam vermoeiend...vanwege zijn hoge leeftijd...19jaar...maar heel zeker uit zijn mand geslopen..en gaat op de  poppenkleding liggen.
Ik weet wat dat betekend: IK WIL OOK IETS AAN!
Dus ik pak hem op...die oude kat..onze Goofy en kleed hem  aan,...jurkje ...broekje...hempje en een pet op.Alles vind ie goed...en knort er heerlijk op los.
Geloof het of niet...hij vindt dit echt heerlijk,...heeft graag iets op zijn koppie en aan zijn lijf.
Mijn kleine logeetjes vinden die levende aangeklede knuffel natuurlijk het einde!







I `m Popeye the sailerman





Natuurlijk word zòn oudje moe van een verkleedpartij,hoe leuk het ook is. Dus doet ie netjes zijn petje af,en gaat daarna heerlijk slapen,

Lieve groetjes enne....welteruste.....

Nelleke

13 opmerkingen:

  1. Lieve nelleke, ik vindt die foto`s van jou aangeklede kat echt om te gillen, wat ziet dat er gaaf uit!!
    Die laat ook echt alles met zich doen, wat een lieverd :)

    Lieve groetjes mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een heerlijk beessie is die Goofy hihi.
    En wat grappig al die knuffels op de bank, ziet er inderdaad heel knus en gezellig uit en de kinderen hebben het zo te zien reuze naar hun zin gehad.

    groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whoaaaaaaa gekke goofy.... het is waar die gekke kat laat alles met zich doen en vind het ook nog geweldig ... hahahaha

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hoor zo'n verkleedpartijtje.
    Wat een schat die Goofy. Pracht foto's van hem.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaha tis echt een goedzak die Goofy hij laat alles toe zoooo schattig die foto's , wat heerlijk dat de kinderen zo lief gespeeld hebben , maar kan ook niet anders met al die gezellige knuffels in je huis en kleertjes om ze mee aan te kleden!!
    Ik heb weer genoten vandaag meis , dank je wel !

    Liefsssss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat de poes dit wel wil. Je kunt zien dat tie het geen enkel probleem vindt.
    Ik zie het al bij jou ook. Wij oma's vinden de herfstvakantie een groot feest!!!!!!
    laat ze maar komen die kinderen maar ook zo heerlijk als ze weer weg zijn.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super kat,zo lief met de kinderen,met mijn hondje kan je ook alles doen.wat zullen de kindertjes het fijn gehad hebben,dat zie aan de aangeklede poppen.ze zien er prachtig uit.mijn kleinzoons wilde de poppen alleen maar in bad doen,lekker kliederen met water.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een poes, en wat zijn die kleintjes lekker bezig geweest. Dat was genieten voor allemaal!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig zo'n middag met de kinderen. En wat een lief gewillig poesje!

    Lieve groetjes vanuit Nederland,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallootjes,
    Als een volleerd fotomodel ligt goofy daar zeg ,hahahha geweldig die pet op zijn koppie. Wat een heerlijk sentiment heb je beschreven zeg die kinderen zo lekker aan het grutten met poppen en knuffels.Ik vind dat zo heerlijk he als die kinderen zo heerlijk spelen en het leukste vind ik dan de verhalen die ze tegen de poppen en knuffels vertellen daar herken je jezelf dan in hihihihihi Ik vergeet nooit dat mijn dochter op een geven moment tegen haar pop zei blijf nou eens gewoon stil zitten altijd dat gewiebel van jou hahahhaha en dan op dezelfde toon als ik deed .Ik lag dubbel. Die beer met die groene muts zal zeker geen koude oortjes krijgen deze winter denk ik.Fijne dag
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zullen die logeetjes een leuke tijd hebben gehad bij jou. Zo'n verkleedpartijtje zie ik ook wel zitten hoor. Ben ik er te groot voor? Neen hé
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahahaha, ik kon alleen maar lachen!!!
    Geweldig...en weet je...een 'oog voor detail' is soms erg vervelend en lastig, kan een handicap zijn, want ik zie alles...soms erg frustrerend en vermoeiend...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooo, zeg wat heb ik weer veel bij te lezen!
    Je eigen zaak begonnen, schitterend en dat verhaal erbij ..jammie wat gaat dat mooi worden , wat een creativiteit!
    De luiewijvensteek haha, echt iets voor jou om zoiets te bedenken, het ziet er heel romantisch uit met de kaarsjes aan.
    Dan die Goofy, wat een leventje heeft die heerlijk zo lui en genietend van de verkleedpartij!
    De kids hebben de knuffels prachtig aangekleed zeg, leuk om ze daarmee bezig te houden.
    Gelukkig is de rest van de herfstvakantie beter verlopen met gisteren zelfs zomerse temperaturen...ach ja moet kunnen ,Nederland he.
    Ik ben nu gelukkig weer een beetje bij en heb genoten van je gezellige verhaaltjes.
    Fijne zondag
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.