dinsdag 20 november 2012

KERST IDEE VAN VORIG JAAR

Goedemorgen lieve mensen,

Ja...ben ik alweer met een post,maar ik had ook verteld dat ik achter elkaar zou posten met die ideetjes van vorig jaar..(.dus ik heb NOG GEEN KERSTBOOM STAAN HOOR!....)dan kan ik snel weer verder met nieuwe plannetjes.Vandaar dat ik zo snel ga.In de vorige post had ik die etagere van bakblikken laten zien, Vorig jaar kerst heb ik rond iedere tussenstang van die bakblikken ijzerdraden gespannen en daarover heen gehaakte kleedjes gelegd. Van groot naar klein.Ik moest die kleedjes eerst tot de midden openknippen ,anders konden ze er niet tussen. Daarna heb ik ze weer dichtgenaaid.Onder de kleedjes een sliert kertstlichtjes verstopt,zodat hij ook echt kon branden. Dus we hadden vorig jaar een kanten kerstboom. Ik ben nog meer kanten kerstboompjes op blogs tegengekomen,die misschien gemakkelijker te maken waren, maar weet alleen niet meer waar...misschien komt er nog èèn dit jaar voorbij, ik zag trouwens bij Janny van papieren rozen al erg mooie kanten kerstboompjes!HIER

Verder heb ik nog een superleuke tip voor alle poppenblogvriendinnen. Er is namelijk een nieuw blog bij.,van Christella. Ze heeft op dit moment ook een blog, maar niet bij blogger. Christella ontdekte dat ze daar niet zoveel kanten mee opkon als bij blogger. Dus probeert ze nu alles om te zetten. Ze begint haar blog met een sinterklaas verhaaltje met haar poppen.
Net als ik weleens met de wildebraspoppen doet,Christella heeft een enorme verzameling "schildkrötpoppen" en spulletjes,en maakt daar leuke foto`s en verhaaltje mee. Ook heeft ze een boekje gemaakt. afijn....
nieuwschierig geworden? Kijk dan zelf even,HIER het zou heel leuk zijn als ze volgers gaat krijgen.Veel plezier alvast.Hier wat foto`s van dat boompje met gehaakte kleedjes.








Word vervolgd.............


lieve groetjes,
Nelleke










17 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit leuk Nelleke!
    Veel leuker dan een echte boom haha.
    En wat heb je trouwens een geweldige mooie schouw...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik herken het nog.....kei leuke kerstboom!! Super origineel!
    Fijne dag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om deze mooie creaties weer
    even terug te zien!!
    Ik ben erg benieuwd hoe je paspopje geworden is!! Leuk!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze sfeervol zo met die lichtjes er onder !!
    Het is dat ik niet een freubelmens ben hé....
    Zal 't mijn zus eens laten zien die vind dit vast ook heel mooi !!

    Groetjessss van mij

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje Nelleke wat een enig boompje,zo sfeervol,en wat een mooie kachel lekker knus hoor.

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook een fantastisch mooie kerstboom, hij is groter dan van mij. Maar wat leuk ook zeg!Altijd mooi dat kant hè?
    Ik ga eens bij dat nieuwe blog kijken,

    Fijne dag,

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Nelleke. Je zou er ook een prachtige fee in een stroken-sprookjesjurk kunnen zien. Met verlichting is het een sprookjesachtig.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik weet het weer.
    nu ik de foto's zie komt er van alles weer terug in mijn bom volle hoofd. Zo leuk allemaal weer. De boom geweldig. zou bijna voor deze gaan ipv een echte boom. Ben alleen bang dat ze het er hier niet mee eens zijn.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben elke keer verrast, dit ziet er ook weer erg leuk uit.
    Mooi nieuw poppenblog. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga haar blog eens bekijken,maar eerst jouw blogje even beantwoorden. Wat een ontzettend mooie kerstboom. Ik kom er al helemaal van in de stemming.
    Je bent zo creatief, alleen het kijken ernaar is al zo leuk.

    Veel groetjes

    Liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superr gezellige kerstboom. en geen last van vallende dennenaalden hihihhi.
    Nog een fijne avond !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer zoooo superrrrr leuk en ook erg gaaf voor mensen die niet zo groot behuist zijn met een kerstboom wordt het dan al gauw vol !
    ga gauw ff op dat blog kijken !
    Ja Janny heeft ook prachtige boompjes gemaakt met die geweldige rozen van haar !

    Liefssssss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nelleke,

    Wat een kunstwerk deze romantische kerstboom van kant. Erg mooi.

    Groetjes van Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nelleke , wat een schattig kerstboompje !! Het staat ook heel mooi voor de schouw en het haardje. Je vorige post was ook weer zo leuk om alles nogeens langs te zien komen. Fijne dag en lieve groetjes...Jowillke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helaas is mijn kleedjes verzameling niet zo groot maar wat vind ik je kantenboompje leuk!!!
    Ik ga meteen even bij de andere twee dames kijken.
    Fijne dag!

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallootjes,
    Jaaaaaaaa dat kerstboompje ook weer zon leuk bedacht .Ik ben een beetje inspiratieloos dus ik ben superrr blij met je knutsels uit de oude doos .dat paier wat je in die lantaarn hebt kon ik vorig jaar nergens vinden ga dit jaar eens kijken of het me nu wel lukt
    Groetjessssss Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja nog steeds leuk. Heb nog steeds geen bakblikken helaas maar wil wel IETS met mn vensterbank gaan doen.
    Maar wat ...... :(

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.