woensdag 12 december 2012

FOURNITURENBOOMPJE

Lieve mensen,


Iedereen kent het lied: Ohhh Denneboom...wat zijn je takken wonderschoon...ken je ook het lied: Ohhh fourniturenboom??
Nee?...ik ook niet..maar ik heb hem wel...

see for yourself:

Dit gaat erin...

Dit is het boomje op de tafel bij de oude singer







En zo is het geworden...
























 Paspopje wat ik eerder heb gemaakt.
wil je er meer van zien?klik HIER
























































Lieve groetjes






25 opmerkingen:

  1. Ha ha..wat leuk...kan ik ook wel eens doen op mijn naaikamertje...ik heb nog zo'n boompje..is al 5 jaar niet meer uit de kast geweest..erg eigenlijk ...
    wat heb jij mooie oude radeerwieltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaa wat leuk, ik heb precies zo`n zelfde boompje en die staat nu buiten in de tuin.
    Maar nu ik dit zo zie denk ik dat ik hem maar weer naar binnen haal want dit is wel een heel origineel idee (en niet zo kitsch haha).

    Liefs, ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig. Zo'n origineel idee..
    Het ziet er zo leuk uit.

    Nog een fijne avond, groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk bedacht. Heel mooi dat oude naaigerei.

    Groetjes,


    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi !!!
    Weer een goed idee voor volgend jaar, ik heb ook zo een oude singer maar mijn bomen zijn nu allemaal in gebruik.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superrrrr leuk weer , toch wel makkelijk als je een kamertje vol hebt met spullen he hoef je de deur niet uit gewoon shoppen in je eigen huis whaha ! Ik vind het net zo gaaf als een echte boom !
    Geniet er maar van Nelleke

    Liefsssss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Nelleke, wat ben je weer snel, je vorige post is ook al zo mooi, maar dit boompje vindt ik zoooo leuk, wat een idee, een fourniturenboom, echt iets voor jou om zoiets te maken, echt super gaaf!!
    Nog een hele fijne avond :)

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een juweeltje van een boom is dit, echt een mooi pronkstuk in je kamer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eens wat anders als boom decoratie, maar wat een juweeltje is het geworden!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Origineel, en heel erg leuk.
    Geeft toch weer te denken of ik ergens een plekje heb.

    Veel groetjes
    Van
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk idee zo`n fourniturenboom

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat leuk gedaan! Kun je ook wel langer als kerst laten staan.
    Mooi ook die oude naaimachine en alle spulletjes die je er bij hebt liggen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe bedenk je het weer, het is zo een erg leuk boompje en past helemaal bij jou. Prachtige header heb je geplaatst. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een super leuk plaatje.
    Ik heb ook een oude naaimachine staan onder zijn deksel. Misschien moet ik er ook maar eens een boompje bij zetten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal leuk weer.
    Past perfect. Super leuk hoekje.
    Dank je voor je lieve berichtjes elke keer.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha, wat een geweldig idee!
    Staat er leuk zo bij elkaar!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grandioos!!
    Mijn Kerstboom staat nog niet,dus wie weet.....
    Ik zie nu pas je werkjes van de doos die je hebt gemaakt.Heel mooi!!
    Er staat een link op mn Blog en op mn Facebook hoor,want ik vind dit super!
    Ik moet rennen....moet zo werken,maar wilde toch gauw even wat zeggen.

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat beeldig Nelleke en tegelijkertijd zo sfeervol rond de Kerst. Een leuk idee en de franse kaart vind ik helemaal fantastisch!
    Ik ben zelf even uit beeld, zo weinig tijd nu om te bloggen, maar kijken lukt wel haha.

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je toch weer leuke ideeën zeg! Het fournituren boompje vind ik supermooi!
    Nog veel sterkte voor Leo morgen.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk Nelleke! Staat echt heel erg lief zo in de kamer bij de oude naaimachine. Heb ik toch vroeger eens zo,n oude naaimachine gehad van me schoonmoeder, maar ik kon er niks mee en heb hem toen weg gedaan. Nou heb ik daar echt spijt van. Maar vroeger deed je wel meer dingen weg waarvan je nu spijt heb. Nu bewaar ik echt alles, of het gaat een rondje familie rond! hahahaa. Vind het super gezellig bij jou Nelleke. Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Nelleke,

    Dit is de meest originele kerstboom die ik ooit heb gezien. Je brengt een mens op leuke ideeën :)

    Fijne avond Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ooo meissie wat een leuke boom .... echt een lieverd .. ik zie dat je de boel weer hebt omgegooid... en dat de naaimachine nu in het midden staat.... mooi hoor !!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Whahaha er is er ook maar een die dit kan verzinnen en dat ben jij Nelleke!
    Ik vind hem enorm leuk.
    Lieve groet, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zou wel een vlieg willen zijn en bij jou op je hoofd zitten om al dit moois op mn gemak te bekijken.......super mooi!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.