dinsdag 18 december 2012

KERSTSWAP MET JANNY

Lieve lezers,

Even geleden besloten Janny  en ik dat papieren kerstklokken wel heel erg mooi staan bij papieren rozen.....dus...het leek ons leuk om daar samen een swap van te maken. Alleen ietsje anders dan gebruikelijk......namelijk: we maken ieder onze eigen swap! ik stuurde Janny een aantal papieren klokken...Janny stuurde mij een aantal papier rozen....Vandaag zetten we allebei onze swap op het blog,zonder dat we van elkaar weten wat de ander heeft gemaakt..ik ben heel benieuwd Janny..zowel wat jij hebt gemaakt..maar ook wat je van de mijne vind?
Omdat ik twee prachtige rozen tot mijn beshikking heb en een papieren kerstbal(ook van Janny) heb ik besloten 2 verschillende kersklokken te pimpen..hier dan het resultaat.....

















De papieren rozen van Janny zijn echt zo mooi...zelf probeer ik ze ook weleens te maken,maar nu ik die van haar in handen heb..tjaaa haha....zo hebben we allemaal ons eigen kwaliteit,die van haar is dus duidelijk:papieren rozen maken!De eerste kerstklok die ik heb gepimpt is een halve paperdoll-engel met een rok van een kerstklok,gedecoreerd met een witte papieren roos.De tweede kerstklok,een paperdoll gezicht met daarop een kerstklok als muts en daarop een roze roos. Aan de bovenkant van de muts een pompoen..van papier de schitterende paperdolls komen van het blog van Janet. (linkje hier aan de zijlijn)
Zo Janny ik ben klaar....en jij???
Iedereen die Janny`s swap wil bekijken...klik hier

voor allemaal:een fijne dag,bedankt voor de bezoekjes.

liefs


Nelleke

25 opmerkingen:

  1. Oh Nelleke wat heb jij dat leukkk gedaan! Echt op jouw manier, heel leuk met die muts en die roos, haha.
    Heel mooi gedaan!!Mooi de belichting ook! Voor herhaling vatbaar, haha.

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben steeds zo verrast hoe kom je er toch steeds op Nelleke om zulke dingen te maken? Vind het weer zo mooi. Ik zal bij Janny ook een kijkje nemen.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, nou kunnen we naar 2 van die mooie blogs kijken. Schitterend in 1 woord.
    Je blijft er maar naar kijken hoor!!!!!

    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, prachtig geworden!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eerst die van Janny gezien en nu van die jou.
    Wat leuk om dat met elkaar te doen en nu te zien hoe jullie daar met geheel eigen creativiteit iets moois van hebben gemaakt!
    Prachtig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOhhh Nelleke , wat is dit weer mooi gemaakt en hoe leuk , ieder op je eigen unieke wijze !!
    Lieve groeten....Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke swap is het geworden. Mooie klokken heb je haar gegeven.
    Janny maakt ook prachtige rozen.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig MOOI gedaan hoe kom je erop....oog verblindend om te zien, je krijgt van mij een DIKKE 10.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kort maar krachtig....SUPER !!!
    Heb natuurlijk ook even bij Janny gespiekt en dat is ook erg mooi.
    Ik hoop toch ook eens te leren hoe je die rozen maakt....

    Fijne avond meid en de Link word nog geplaatst hoor....Super!

    'k Ga nu gauw met mn hontie lopen

    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Nelleke,maag ik van jou een foto bij de Link plaatsen?
    Doe doei

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe komen julli op het idee......het ontbreekt mij aan alle vormen op het moment....dipje ??
    Ben ook al niet zo,n Kesrtmens hé...... ;-)doe het wel hoor en gooi mij hele zie en zligheid in de boom, haha maar dan ben ik ook leeg wat ideen berteft.
    Vind alles ook heel snel TE veel en TE druk worden dus verder hou ik het rustig met de Kerstdecoratie,ik heb er ook geen tijd voor op het moment mischien is dat het.....wie weet.
    Jullie idee is wel heel leuk hoor !!!

    liefsssssss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een leuk idee..
    En ze zijn heel mooi geworden ook.
    Zo leuk de kerstklok als muts.
    En Janny`s papieren rozen zijn ook al zo mooi.
    Ik ga eens een kijkje nemen bij Janny..

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nelleke,

    Wat een leuk idee om te doen. Twee dezelfde artikelen om mee aan de slag te gaan en allebei een totaal verschillend resultaat. Ik heb zoveel bij jou als bij Janny genoten van alles wat jullie hebben bedacht.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hvor smukt Nellike, du og Janny er meget inspirerende, jeg nyder at følge begge jeres blogge. stort juleknus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt heel leuk gedaan!!
    Wat een leuk idee om papieren kerst klokken te gebruiken!
    En de rozen van Janny Zijn uniek!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow watis dit mooi zeg, ragfijn die klokken en dat je ze op deze manier kunt gebruiken...prachtig gewoon.
    Ik kom helemaal in sfeer bijjou Nelleke...lekker met de muziek op de achtergrond...helemaal goed.


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooooo wat een leuk idee... jullie hebben er echt iets mooi's van gemaakt... ik wilde ook bij janny reageren maar dit lukt weer eens niet... het springt telkens over naar een andere post ... jammer...
    maar in ieder geval wat een leuke swap.. xx van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nelleke,
    Ik heb zonet ook de swap van Janny gezien en ik vind dit zo een leuk idee een kersstwap. Ze zijn beiden totaal verschillend en toch allebei even mooi om te zien.
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw , ik ben er weg van Nelleke! Wat een leuk idee is dit. Fijne feestdagen en groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallootjes,
    Wat een super leuk idee om zo een swap te doen en ik zeg gat in het dak ,jeetje wat heb je dat weer mooi gedaan.Ik vind het toch weer zo mooi bedacht om van een kerstklok een hoed of een rok te maken.Mens wat ben jij toch crea.En de rozen van janny ja die zijn echt prachtig Ik gluur ook regelmatig even op haar blog en zie daar de mooiste rozen voorbij komen.
    Groetjessssss Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk 'project' hebben jullie uitgewerkt...
    Zijn bij jullie alle 2 , ook ondanks dat het bij alle 2 zeer romantisch is...heel verschillend.
    Je hebt die klokken echt leuk verwerkt...tot muts en zelfs een jurk...
    En die klokken...dat je die nog had joh..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nelleke ik vind trouwens de foto's van de klok en van de rozen zo mooi groot, bij mij zijn ze kleiner op mijn blog,ik denk om dat ik 3 kolommen heb. Leuk hoor,

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dag lieve Nelleke

    Ik kom even langs om jou en je dierbaren hele fijne en gezellige Kerstdagen toe te wensen.En voor het nieuwe jaar wens ik je een goede gezondheid,veel gelukkige momenten,en vooral heel veel nieuwe creativiteit.

    Liefs en een Kerstknuffel,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Nelleke,
    Nou kom ik er pas achter dat jij al een hele tijd een ander blog hebt, ik zag het via via, ben je gelijk gaan volgen, het ziet er prachtig uit zoals altijd!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb jij een prachtig blog Nelleke. En de muziek op de achtergrond, helemaal geweldig. Wat een mooi idee van de kerstklokken om daar zoiets mooie van te maken.

    Inderdaad heb jij een kaart gekregen zonder naam ha ha .. hij is je van harte gegund hoor. Je bent de tweede al die vroeg of de kaart van mij was.
    Ik wilde een beetje te snel .... maar goed hij is bij je aangekomen en daar gaat het om.

    Fijne dagen toegewenst ...

    Liefs, Kethy

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.