zondag 23 december 2012

PATROONTJES EN 2 SUPERLINKEN

Lieve lezers,

Dit is mijn laatste post voor de feestdagen. Daarin wil ik jullie nog twee superleuke linken meegeven(die wellicht al veel echte poppenliefhebbers hebben gevonden, maar.......is dat niet zo,dan raad ik je deze aan...zo genieten...!!!...Verder heb ik nog een leuk breipatroontje uit een hele oude Ariadne en ook nog twee zelfontworpen schortjes gemaakt van oude katoenen servetten.
Het  lieve jurkje op de eerste foto is gebreid door mijn moeder...dit is van het patroon uit die oude Ariadne. Het jurkje is gemaakt voor mijn wildebraspop:Grietje,alleen....zo eigenwijs ze zijn........die wildebrassen..............
wil ze hem niet passen..??.....ze heeft tegenwoordig andere bezigheden......namelijk:computeren.................


Het zou verboden moeten
worden,een wildebras
achter de pc.



















Waar zit ze toch naar te kijken steeds??







Ohhhh..ik snap het al....tjaaa...
dat is ook verslavend.





Grietje ziet familie..bij
Binnekieken van

Anna klik hier



Twee unieke sites met zoveel poppen..en oud speelgoed, in prachtige boerderij`s...ook al ben je geen poppenfan,dan nog is het erg leuk om te kijken...echt even terug in te tijd van toen..Anna komt binnenkort op tv....daarover verteld ze meer op haar site.
Veel wildebrassen hebben beide dame`s,die vriendinnen van elkaar zijn...verzameld en ze zo gefotografeerd dat iedereen daarvan mee kan genieten.Daar zie je absoluut geen Wildebras achter de laptop..
(heb ik weer.....)








Maar ook: Bij Johanna, nog meer Familie...Met kerst
wil je gewoon graag je Familie zien en oud speelgoed
en nog veeeeel meeeeeeer....allemaal te zien op deze
twee geweldige sites. heb je even een vrij momentje in de kerst
vakantie...dan is dit een aanrader.Klik HIER





Verder nog een leuk
 handwerkje misschien
in de kerstvakantie?
B.v. deze twee leuke
schortjes voor popjes
 van 35cm, ik heb ze
gemaakt van oude servetten
.(Een oude theedoek
zal ook erg leuk staan. )
De patroontjes heb ik
zelf gemaakt en vind
 je hieronder,...print ze op
de grootste afbeelding
 uit op a4formaat.









Het  gebreide jurkje uit een
oude Ariadne







Wij houden voor vandaag verder een heerlijke pyamadag!









Lieve groet.