dinsdag 4 december 2012

NIEUWE POPJES GEMAAKT

Lieve mensen,

Pakjesdag is bijna aangebroken, zelf vieren we dit jaar geen Sinterklaas,maar kijken terug op onvergetelijke avondjes.We zijn bij elkaar met de kerstdagen en daar kijk ik al naar uit. Andere jaren was ik dus deze periode druk in de weer met surprises maken,die tijd heb ik dit jaar gestoken in weer 2 nieuwe popjes. Wederom van stof gemaakt. Een jongentje...en een klein meisjes popje.kijk zelf maar....












~~~~~ECHTE POPPENLIEFDE~~~~











De kleertjes van het jongetje zijn al erg oud,het is ooit  met de hand gebreid. Ik heb het van vriendin Ella gekregen. De kleertjes van het kleine popje heb ik wel zelf gemaakt,Het jurkje gehaakt,het jasje,mutsje en laarsjes met de hand genaaid.
Het kleine popje is een sintkadootje voor de pop Willenelleke,het staat haar goed hè?

Voor allemaal een fijne Sintnicolaas,mocht je het nog gaan vieren.

graag tot de volgende keer,

lieve groetjes,

22 opmerkingen:

  1. ohh.lieve schat, het is toch zo mooi. Hoe krijg je het toch allemaal zo snel voor elkaar. Prachtig wat een schatjes.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nelleke, wat zijn ze PRACHTIG geworden, wow je gaat als een speer.....beren...poppen, in zo`n snel tempo, en de ene nog mooier als de andere !!
    Dat kleine popje ziet er zooooo lief uit, Willenelleke is te benijden om zo`n schattig sint kadootje :)
    Nog een fijne dag.......!

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig....

    mijn 10 jarige dochter hier naast me vraagt zich af of jij die hoofdjes ook maakt en hoelang je ermee bezig bent om zo'n popje te maken...
    ze vind het erg knap...

    lieve groet manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zijn ze lief geworden.
    En ik sta er ook steeds weer van te kijken hoe je dat toch steeds weer zo snel doet.
    Ik vind het heel knap dat je de popjes elke keer weer zo`n mooie uitstraling kan geven en zelfs op de kleine popjes.
    Helemaal geweldig weer..

    groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Nelleke!
    Ik vind het zo knap dat je een pop of een beer een echt gezicht, en daarmee een ziel,een uitstraling kunt geven. kunt geven. Want daarmee valt of staat of je een pop mooi vindt of er van kunt houden.
    Het was weer prachtig om te zien!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Nelleke wat zijn deze leuk geworden! Je bent een meester in het ogen schilderen, die zijn heel belangrijk in een gezichtje.En de kleertjes ook weer zo mooi gemaakt, het bedje is enig!De kleine mutsjes zo snoezig, knap allemaal joh.En alles ook leuk gefotografeerd!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww wat zijn ze gaaf geworden Nelleke ....wat kleinnnnn dat meisje en dat jongetje met die kleertjes ben helemaal verliefd !
    Gaaf stel bij elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat een lieve kleine dametjes!
    De kleertjes zijn ook erg leuk!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve popjes heb je gemaakt Nelleke. Je tijd is goed besteed :) Suprises gaan stuk maar deze mooie popjes blijven.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel dame`s..voor de complimentjes..Julètte, èèn van de popjes is een jongetje.

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat mooi Nelleke, wat een snoeppies om te zien. Wat knap zeg!!! Maak jij ook poppen op bestelling? ik vind ze echt prachtig. al je poppen trouwens. Is gewoon mooi om naar die lieve snoetjes te kijken.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooie poppen Nelleke...prachtig.Ik kom gauw langs om alles ns even goed te bekijken.
    Voor nu wil ik je ook even bedanken voor je lieve reactie's

    Slaap lekker voor strakkies,

    groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nelleke,
    Wanneer doe jij dit toch allemaal? Zij zijn weer zo schattig geworden!
    Het idee om rond het bedje kant te doen vind ik erg leuk. Ik heb ook nog zo een bedje, maar het is groter denk ik.
    Lieve poppegroetjes,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallootjes,
    Wat een schatjes (verliefd)en dat gehaakte puntmutsje zoooooooooo lief. Wat een leuk idee om dat kant om het bedje te maken .En dan dat jasje met die strik achter op ook zooo leuk.Wat zal dat een priegelwerk geweest zijn zeg die kleine kleertjes met de hand genaaid. Ik vind trouwens dat je ook weer prachtige fotos hebt gemaakt
    Fijne dag
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. is dit even genieten Nelleke,,wat heb je dat weer mooi gedaan,kan me best voorstellen dat je dit met liefde maakt,en ook heel blij van wordt,als je eens een pop op bestelling maakt hou ik me aanbevolen hoor.

    lieve groetjes en een fijne avond GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi meissie... ik wilde gisteren al een reaktie zetten maar toen kwamen de dames al binnen voor een workshop.... wat een lievers heb je gemaakt zeg. ... en hoe je het erbij neer zet op foto... geweldig het is telkens weer alsof je in het vehaal zit.
    Je bent er super goed in om het zo neer te zetten. . trots op je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooo, Nelleke, dat je zelf zo knap zulke lieve schattige poppetjes kunt maken, erg knap vind ik!
    Wat heb je de mini kleertjes ook mooi gemaakt, alles klopt perfect!
    Bedankt voor je lieve reaktie!
    Fijne sinterklaasavond
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedenavond Nelleke,
    Hier ook geen pakjesavond, maar wel "loer""moment bij Nelleke.Wij vieren het ook met Kerst. Wauwwwwwwwwwwww wat heb je weer gave popjes gemaakt. Wat is het jongetje is een lieverd. Wat een mooi gezichtje, die ogen..... zo mooi!!!!!!! Hij heeft ook een mooi truitje aan met een gaaf mutsje.
    En dan het meisje, ooooo wat een lieverd!!! Ligt in een gaaf bedje. En dan de kleertjes die je voor haar gemaakt hebt, superrrrr!!!!!!

    Groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Nelleke , is dit genieten !!Wat een prachtige popjes heb je gemaakt. Zo knap gedaan en dan de kleertjes erbij en het ledikantje ....super!! Al die mooie foto's. Heel veel plezier met
    al je mooie creaties maken !!!
    Lieve groetjes....Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn id prachtig.
    Zo lief met die mooie kleertjes.
    Zo mooi op de foto.
    Super. Ik zeg het elke keer weer.
    Vind het zo knap.
    Ook ik sluit mij aan bij een paar dames. Mocht je ze op bestelling maken dan hou ik mij aan bevolen. Ik zou zo graag zo een pracht pop willen hebben. Vind ze zo lief.

    Trouwens ik had deze post zo maar gemist. Maar gelukkig toch gelezen.
    Je kerst ballen hier boven zijn super lief.
    Ik vind het wel fijn hoor dat je zo eens andere dingen ook laat zien. En je posten zijn nooit te lang. Je schrijft op een leuke manier en ik lees je posten dan ook erg graag.

    Beetje lange reactie sorry.
    Fijne avond. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nelleke even een reactie op jou berichtje. Ik vind je poppen juist mooi, en perfect hoeft ook niet. Voor mij zijn zien ze er echt prachtig uit hoor. Als je ooit eens voor anderen een pop op bestelling wilt maken dan hou ik me ook aan bevolen. Ik vind ze echt prachtig.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi hoi een late reaktie van mij op deze fantastische mooie post, de poppen die je maakt zijn super mooi zo sprekend en alleszeggend.

    Je ziet het Nelleke ik kan echt tijden op je blog rondneuzen en genieten van al het moois.

    Dank je wel...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.