donderdag 31 januari 2013

KANT AAN MIJN KOOI

Lieve Mensen,

Geen kant aan m`n broek vandaag, maar kant aan mijn kooi!
Mijn vogelkooitje welteverstaan.
Bij het kijken op Sharons blog, die mooie vogelkooitjes had gepost,kreeg ik een ideetje. Bovenop de plank bij de bank,lag zoveel los kant. Daarbij.... hing het vogelkooitje doelloos te bungelen op een raar plekje. Zodoende ontstond er een kanten vogelkooitje wat meteen een opbergplek voor mijn kantjes is geworden,die op de bodem liggen. Het hangt nu boven de bank...voorlopig....ik weet nog niet of dit het definitieve plekje gaat worden...we zien wel. 



Eerst, zomaar wat foto`s..
































Kuikentje Piep, wil erin,maar helaas...er komen popjes in te wonen...











De plank boven de bank.....ben ik aan het veranderen,het is nog niet klaar..ik wil er niet teveel op..maar ook niet te weinig..Wat wil ik nou eigenlijk?? Gewoon veel wisselen..veranderen...dan komt ervan zelf wel weer een plan.












Het mooie plaatje wat aan de binnenkant te zien is, heb ik weer van Janet`s blog afgehaald. klik hier voor haar blog,
en klik Hier voor het blog van Sharon.


                               lieve groetjes aan jullie allemaal,

                                                Nelleke


19 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Nelleke, wat een lieve vogelkooitjes en heerlijk hoor als je zo lekker kan freubelen, toch?

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kooitje is het zo geworden Nelleke. Die popjes zitten daar gewoon lekker knus tussen al het mooie kant.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nelleke, wat een schattig idee, het ziet er zo heerlijk luchtig en lenteachtig uit :)
    Voor jouw een heel fijn weekend !!

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Nelleke,echt prachtig,wat een mooi kant.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hooooooiiiii Tante Nelleke, hier zijn wij even...Juulke en Nijn !!!
    Wat heb je weer iets moois gemaakt zeg !!!
    Samen hebben we het even bekeken..dat mocht van Dicky Marie ;-)
    En we missen je natuurlijk ook nog wel een ietsiepietsie hoor ;-( maar dat komt vast wel goed...
    Het is bets gezellig hier hoor !!! en we komen nog wel een keertje bij je kijken naar je mooie spulletjes !!!

    Dikke kus van ons saampies hé "smaksmak" XXX

    Juulke en Nijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nelleke, ben je er weer? Het vogelkooitje ziet er erg mooi uit nu!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig idee Nelleke!
    Ik dacht al dat er dan ook maar romantische vogeltjes in moesten, maar er gaan poppen wonen. Oke. Dat is ook leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er heel lief en sfeervol uit,de popjes zullen het best naar hun zin hebben.
    ik hou het nog maar even bij het breien.
    groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Nelleke wat een grappig idee zeg!
    Dit ziet er wel heel knus uit ...en het is nog eens handig ook om al je kantjes in te bewaren.
    Hihi geen vogeltjes maar popjes in een kooitje...nou volgens mij vinden ze het prachtig zo tussen al het kant.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nelleke,

    Wat vreselijk leuk dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. en wat ik helemaal lief vind dat je een link naar me blog hebt gemaakt!! Maar wat een schetige foto's van die popkes zo in het kooitje!! Ja vogelkooitjes kan je zoveel mee. Ik weet niet wat dat is maar als kinds zijnde vond ik vogelkooitjes al inspirerend!! Laten we het maar een afwijking noemen, hahaha!! Fijn dat je er weer bent en je tutorial over het bankje vind ik ook echt super!!

    Veel liefs sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee!! Zo kan je wel optimaal van je mooie oude kantjes genieten!
    Beter als op een stapeltje.
    Alhoewel ik dat ook wel wat vind hebben.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och wat toch schattig. En zo simpel eigenlijk he? Toch maar eens een beetje proberen als ik weer thuis ben. Ik heb kant genoeg.
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super schattig weer.
    Leef je uit met de plank. En ja het komt vast goed.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dit ziet er weer leuk ut. Gezellig huisje voor je popjes en al dat kant...helemaal leuk !!
    De plank boven de bank , zal je zeker ook weer helemaal mooi weten te maken met alle schattige spulletjes die je hebt of weer maakt !!
    Lieve groeten....Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer leuke foto's geplaatst. Jouw plank met de leuke spulletjes is ook goed geslaagd!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is lovely what you show today.
    Lace is absolutely one of my favors.
    Beautiful photos as well.
    Hugs
    Eva Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag meisie

    Ik zie dat ik n post heb gemist...en hoe zo èèn hahhaha.
    Dit lijkt super zo...Oh en hier had je het bogeltje voor nodig hihihi.De link komt in mn volgende post hoor.
    Ik vind je plank trouwens ook heel mooi :-)
    Even naar je volgende post...tot zoooo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alle kanten van het kooitje zijn even mooi!
    Ik krijg nooit genoeg van kantjes en bandjes en, ik krijg ook nooit genoeg van jouw blog, wat is er veel te zien!! Alles even mooi en gezellig!

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.