vrijdag 11 januari 2013

SAMEN SPELEN SAMEN DELEN FOTOBOEK

Lieve Lezers,

Gisteren kon ik de boeken ophalen, dat was heel spannend...want hoe ziet het er in het echt uit?
Eerlijk gezegd:...in het echt is het nog mooier!
ook mooi om alle foto`s in het groot te zien.(30/30)    S`middags kwamen mijn vriendinnen Ella en Wil,
onze mannen waren ook van de partij.Zoals ik al vertelde in het vorige bericht...wisten zij nog helemaal niet hoe het eruit zag.Ze hadden totaal geen idee...De reacties zijn niet in woorden uit te drukken, hier.   Het heeft me dan ook erg blij gemaakt.
Ik laat voor een bepaalde tijd het foto boek onder aan dit blog zien...dus wil je het inkijken,neem dan nu je kans.
Het boek is in vier delen opgesteld.Het eerste stukje is een poppenverhaaltje met van alle drie ons
eigen poppen.   Dan komt er opeens het gezicht van Meneer Frolijk tevoorschijn,die je uitnodigd om op visite bij Ella te gaan. Na het bezoek daar...gaan we op visite bij Wil,als laatste bij mij.
Er staan niet alleen ons zelfgemaakte spullen in,maar ook een deel persoonlijke dingen,stukje interieur,kerst en hobby`s.
Ik heb deze fotoboeken voor ons driéén gemaakt.Dus geen produktieboek. Maar er zijn nog heel veel plannen om boekjes te gaan maken in de toekomst.Vooral over de zelfgemaakte poppen en knuffels. Ik ben nog een weg hierin aan het zoeken. Nu bestel ik het via de dure weg maar dat is in grote hoeveelheden niet te doen. Mocht iemand hier tips over hebben...:HEEL GRAAG.

Verder wil ik nog iets over pagina 11 zeggen....daarin zie je een poppenkast. In het digitale boek zitten daar nog geen deuren in...dus daar heb ik aparte foto`s van gemaakt
zie hieronder....


















De deuren zijn  van een oud meidenkastje wat hier lang buiten heeft gestaan.Het kastje zelf is allang weg,maar de deuren heb ik bewaard en voor deze gelegenheid er foto`s van gemaakt. Daar begint het boek ook mee,met een Welkom. Ik heb ze uitgeprint en ze voor de "poppenkast"geplakt. Die poppenkast is een bewerkte foto...de bovenkant is een deel van Wil haar kast, de onderkant een deel van Ella`s kast. Om er ook aan mee te doen heb ik de pop Willenelleke erin gezet(digitaal geplakt)Ze is op deze foto niet te zien maar bij het digitale boek wel.






èèn van de dromerige pagina`s





Het dankwoord is er apart ingeplakt
met echt kant aan de zijkanten.
In het boek zit ook kant van Ella
verwerkt.


Hier is het dan....




Drie blijde meisjes,met een prachtig boek, waarin heel veel mooie herinneringen zijn vereeuwigd.Na het bekijken ervan....wat erggg lang duurde..hebben we nog lang nageborreld en gekletst over weer nieuwe plannen...dit project is in elk geval geslaagd.
Wil je het zien? scrol dan naar beneden...onder de twee beren:echte vrienden....een nieuw blauw gedeelte,daarin vind je het. Heel veel plezier en wij zijn benieuwd naar de reacties.



Lieve groetjes


Ella,Wil en Nelleke

34 opmerkingen:

  1. Hoi Nelleke,

    Tjonge wat heb ik zitten genieten van jullie boek. Maar jullie moeten hier echt iets mee hoor, zo prachtig allemaal.

    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nelleke, een dikke proficiat met uw boek. Er zijn echt te weinig woorden voor, zo mooi! Ik ga er in het weekend eens tijd voor maken om alles nog eens op mijn gemak te bekijken. Kan geloven dat Wil en Ella er blij mee zijn. Zo een handige en creatieve vriendin wil ik ook wel hebben. Heb ondertussen ook eens Grietjes boekje bekeken, ook daar ben ik sprakeloos van. Ik hoop dat er nog veel van deze boekjes mogen volgen!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan ik zeggen Lieve Nelleke....
    In 1 woord GE-WEL-DIG!!
    Het is iets heel bijzonders geworden en ik kan me voorstellen dat dit prachtige boek voor een leven lang gekoesterd zal worden.
    Dat was wel een feestje waard zo met zn allen..ik hoop dat jullie er nog heel veel en lang van mogen genieten.
    En het idee om nog meer boekjes te gaan uitbrengen is fantastisch nieuws...

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohh wat mooi Nelleke!!! Daar moeten jullie echt iets mee doen hoor!!! Ik denk dat een hoop poppenmoeders zo,n prachtig boek graag willen hebben. Ik heb er echt van zitten genieten. Wat is het mooi om zulke lieve vriendinnen te hebben die dezelfde passie delen. Alle drie zulke mooie dingen maken en alle drie zo,n heerlijk gezellig thuis hebben. Ik vind het prachtig! Me complimenten en ook voor je vriendinnen Ella en Wil. Is iets heel moois wat jullie met z,n drietjes delen.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nelleke,

    Je bent niet alleen creatief met poppen en beren maar ook nog eens met foto`s. Wat een prachtig boek is het geworden. Mijn complimenten voor dit mooie resultaat. Wat een enig idee om de deurtjes er later los op te plakken..geniaal. Wat maken jullie met z`n drietjes prachtige dingen. Ik heb mijn ogen uitgekeken van al jullie creaties. Wat heerlijk om vriendinnen te hebben met dezelfde hobby. Het boekje van Grietjes is ook schattig. Wat zullen je vriendinnen blij zijn geweest met dit prachtige eindresultaat. Het is een boek om heel vaak in te bladeren en van te genieten.

    Fijn weekend en groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Diep onder de indruk van de boeken. Prachtig zijn ze. Je hebt er veel werk aan gehad, maar de resultaten zijn dan ook geweldig. Misschien meldt zich iemand die weet hoe je dit moet aanpakken.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben jullie een grote gave!
    Het is geweldig en ik heb genoten van het boek!
    Gefeliciteerd hiermee op weg naar een groter project misschien!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief, romantisch boekje!
    Helemaal geweldig!
    Van harte gefeliciteerd!
    Ga eens informatie vragen bij een drukkerij.
    Bij deze bestel ik al een exemplaar!
    :)

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt meiden voor deze mooie complimenten!

    Een drukkerij is natuurlijk ook mijn eigen gedachten geweest,Het punt is: Ik weet niet hoe ik het kan bewerken zonder een programma wat ik nu van de hema had....deze programma`s kan je alleen gebruiken als je een album besteld bij hema. Een aanbieding van zòn soort boek als ik nu heb gemaakt kost vanaf 39.95..maaaaaaaaaaaaaar dat is vanaf 24 pagina`s, ik wilde niet een klein dun boekje...dus kocht ik steeds pagina`s bij..tot 95 stuks...de omslag kost ook extra.
    Dat hebben we er dik vet voor over gehad..omdat het voor ons privè veel waard is. Maar iemand die een keer een boek wilt kopen,gaat natuurlijk nooit zòn duur boek kopen.
    Dus ik ben nu serieus op zoek naar goedkopere opties. En een bezoekje aan de drukkerij gaat dan ook zeker gebeuren.



    Liefs



    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sprakeloos Nelleke , wat een geweldig mooi boek is het. Je blijft kijken naar al dat moois , wat een creatieviteit van jullie. Prachtig hoe jij dat allemaal samen hebt gebracht in een boek.Zoveel talent , inderdaad lieve Nelleke , doe er iets mee. Meer boeken met je zelfgemaakte poppen en knuffels ?????? Hoe geweldig zou dat zijn.Hoop dat je een goede manier vindt om zoiets moois te kunnen verwezenlijken.Heel veel succes en ook voor de andere dames met het maken en genieten van jullie hobby.
    Lieve groeten ... Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Halloooo Nelleke,Ella en Wil

    Meiden wat een prachtig boek is het geworden....echt helemaal super.
    Hier mogen en kunnen jullie ècht trots op zijn....
    Maakt 1 van jullie trouwens ook van
    die gehaakte mutsjes in opdracht?
    Vanaf dat ik de Blog van Nelleke heb ontdekt,heb ik ineens zin om een oude pop van mn moeder op te knappen...gek heh hahhahha?

    Ga zo door meiden

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik lees nu net je reactie over het bewerkingsprogramma....Ik dacht dat jij wel n programma had.
    Ik stuur je natuurlijk met alle plezier een Psp versie.

    Doeidoei

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooooohhhhh,zucht......kwijl......
    Lieve Nelleke (en Wil en Ella ) wat is dit ongelooflijk prachtig....ik heb zooooo genoten en ga vanavond als ik meer tijd heb nog eens op mijn gemak kijken!!
    Wat een ongelooflijk mooi boek is het geworden, zulke sfeervolle foto`s, dit is het eerste boek waarin ik alles, van de eerste tot de laatste bladzijde waanzinnig mooi vindt :)
    Een heel groot en dik compliment voor dit ongelooflijk gave boek, en dank je wel dat wij er ook in mogen kijken :) :) :)

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In 1 woord geweldig!!!
    wat een mooi boek,ik kijk mijn ogen uit!
    Vooral al die mooie gehaakte jurkjes en al het kant.
    En de poppen zijn natuurlijk ook supermooi.
    En dan die huisjes van jullie ,om te dromen.
    ik ga het boek nog wel een paar keer doorkijken hoor,dus nog even laten staan.haha
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooohhhhhhhh...........sprakeloos,moooiiiiiiii !!!
    Heb het boek nu al een paar keer doorgekeken en ik vind het echt GEWELDIG !!!!
    Zou je inderdaad meer moeten doen en verkopen Nelleke daar kun je veel mensen blij mee maken hoor.
    En dan het varkentje..als ie eens jonkies krijgt mag er eentje bij mij komen wonen hoor !!!
    En maak je ook wel eens van die leuke poppen van oude dekens in Scandinavische stijl met van die heeeeeeele lange benen ???? die zou ik nu zo graag willen hé........nou,dat hoor ik vast nog wel van je toch...

    lieffffffssssss
    van mij

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nelleke Proficiat! Het is geweldig, je hebt vele gaves, knap om het zo helemaal zelf te ontwerpen.Het ziet er schattig uit, ik kan nog niet alles bekijken onderaan, onze internetverbinding is erg traag, maar zo te zien is het een geweldig boek!
    Een kanp stukje werk!

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nelleke Proficiat! Het is geweldig, je hebt vele gaves, knap om het zo helemaal zelf te ontwerpen.Het ziet er schattig uit, ik kan nog niet alles bekijken onderaan, onze internetverbinding is erg traag, maar zo te zien is het een geweldig boek!
    Een knap stukje werk!

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Nelleke, Ik vind je, jullie boek zoooooooooo moooooooooooi. Het heeft me echt geraakt. Complimenten. Als het uitgegeven word zou ik heel graag een exemplaar kopen. Met zoveel liefde gemaakt,dat straalt er helemaal af.
    Ook de boekjes van Grietje, geweldig en die zouden ook in mijn boekenkast te vinden zijn. Ik weet bijna niet wat ik schrijven zal... zo mooi.
    Veel groetjes van Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Meid wat heb je een pracht boek gemaakt. de foto's zijn zo mooie gemaakt. En ja de poppen blijven geweldig.
    Super gedaan.
    Zeker moeten jullie er wat mee. Er zijn vast mensen naar dit soort boeken op zoek.
    Het zwijntje hier onder is ook een plaatje.
    Heerlijk zo een makkelijk huisdier.
    Een heel fijn weekend.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd voor jullie alle drie met dit schitterende boek , je had het niet mooier kunnen maken !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig Nelleke, wat een prachtig boek is het geworden. Een sieraad voor in jullie kasten. En natuurlijk vaak tevoorschijn worden gehaald om door te kijken en te laten zien aan anderen. :)) Succes met de toekomstplannen omtrent het boek.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is toch leuk hoor...drie blijde meisjes....jullie mogen trots zijn hoor...gefeliciteerd alledrie....
    Ik zie heel veel mooie dingen voorbij komen...allemaal jullie werk...

    Ik wens jullie en jou Nelleke, een heel mooi weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super meid een waanzinig mooi boek ... trots op jou en de meiden ... maar vooral op jou.. xx
    Ik hoop echt dat je een weg vind zodat iedereen kan genieten van jou passie... lieve groet mij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nelleke ik heb het boekje nu goed door kunnen bladeren, de verbinding was beter nu. Maar het is heel mooi, de gehaakte jurkjes, de mutsjes en de prachtige poppen.En een hele mooie sfeer, ech teen droomboek.

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Nelleke,

    Wow,m wat is dat mooi, ik heb er van zitten genieten! Wat zullen jullie er trots op zijn. Alles klopt: de prachtige poppen, aardewerk, merklappen, kant, enz. Zo mooi allemaal bij elkaar! Leuk die poppenkast en het verhaal van de deurtjes.Zeker de moeite waard om ermee naar een uitgever te stappen, lijkt me.

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nelleke wat een prachtig boek heb je gemaakt! Een en al gezelligheid!
    Dit boek heb je niet in 1 keer uit, iedere keer zie je weer andere mooie details.
    Schitterende mooie foto's!
    Mijn complimenten voor jou en je vriendinnen, ECHTE POPPENLIEFDE! He

    Hartelijke groet,

    Hennie







    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een vreselijk schattig boek is het geworden!!! Jullie alle drie hebben er wat prachtigs van gemaakt van harte proficiat!!!

    Ik heb zitten genieten!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieverd,

    Ik ken jou inmiddels al een paar jaartjes.
    En heb al heel wat creaties van je gezien.Maar met dit boek heb je jezelf weer overtroffen!Ik ben heel trots op je.
    Je mannetje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hier ben ik nog eens Nelleke, je moet er echt werk van maken om het boek uit te geven. Er is nood aan zulke warme gezellige boeken. Jullie Nederlanders kennen ongetwijfeld "Het muizenhuis" van Karina Schaapman dat uitgestald staat in de OBA in Amsterdam. Haar boek is ondertussen aan de 1Ode druk toe en uitgegeven over de hele wereld tot Australië en Japan toe. Misschien eens contact opnemen met haar uitgever?
    Lieve groetjes,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi,

    wauw wat is dat een mooi boek geworden, jeetje wat een werk en wat heb je dat mooi gedaan.

    Mijn complimenten en wat een lief gebaar naar je vriendinnen toe.

    fijn weekend,
    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  31. WHAUW, Nelleke in een woord geweldig wat gaaf. Wat heb je dat mooi gemaakt schitterend. Hier kan en mag je trots op wezen SUPER hoor, genieten met de grote G. Maar je maakt ook zulke mooie dingen. Geniet van een mooie nieuwe week groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooooooo, ik heb ook een hele tijd minder tijd voor bloggen gehad en lees nu pas deze post van je.
    Wauwerdewauw wat prachtig zo'n boek van jullie drietjes, heerlijk jullie zo te zien genieten op de foto's!
    Het is een boek om erg trots op te zijn een super herinnering!
    Ik hoop dat alles oke gaat met je nu.
    Heel veel lieve groeten
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Nelleke

    Ik kom even gauw langs om je een heel fijn weekend te wensen en heel veel beterschap

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, is dat even genieten hier. Ik heb met veel plezier door jullie boek gebladerd, wat een prachtig exemplaar en alles even mooi, ik heb genoten hoor.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.