dinsdag 12 februari 2013

NOG EEN PAAR HARTJESDOZEN



 Lieve Mensen,

In deze post laat ik nog wat hartendozen zien, die ik heb opgepimpt.
Bij de kringloop stonden de dozen in vrolijke kleurtjes...voor en lief prijsje, echter die kleurtjes zijn niet mijn stijl, dus heb ik er weer hartjes op gemaakt in eigen kleuren, dit keer met wat rood erbij.
Rood de kleur van de liefde....Over 2 nachtjes is het Valentijsdag, heerlijk voor als je nog jong bent en stiekum verliefd...de kans van je leven om hem of haar een kaartje..een roos...of een hartjesdoos te sturen...spannend. Zelf doen we niet aan Valentijn, dat hoeft niet na 31jaar huwelijk...je weet dat het wel goed zit,er zijn geen kadootjes voor nodig. De liefde alleen is al genoeg.


Ik merkte nieuwe volgers op mijn blog. Van harte welkom allemaal.
Dan nu de dozen...3 heb ik met rode accenten gedaan en èèn in het wit. De stempeltjes erop, maken het net ietsje persoonlijker vind ik zelf.






































































Bedankt voor je bezoekje, tot de volgende
keer,


lieve groetjes,

Nelleke

27 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit, Nelleke! Helemaal mijn kleurtjes het rood/creme! Leuk het stofje van de hartjes.....ik zal ook eens op zoek gaan naar stempeltjes....die geven het inderdaad een eigen touch!
    Fijne dag!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Nelleke, écht jouw stijl en die witte vind ik ook prachtig, dat soort zie je in de Provence bij ons ook! Mooi wit kant en soms met lavendel gevuld.Leuk om die doosjes zo te zien veranderen.
    Fijne dag,

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nelleke.
    Geweldig wat zijn ze mooi. Ik ben helemaal weg van harten.
    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nelleke,

    Je hebt weer iets moois gemaakt van je aankopen. De witte hartjesdoos vind ik persoonlijk het allermooist...zo romantisch :)

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer geweldig geworden...om verliefd op te worden hihi.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Nelleke

    Nou meid,die heb je toch heel mooi opgepimpt,maarrrr....de witte is helemaal super!!

    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verandering zeg, schitterend. Je moet er oog voor hebben om z0iets al in gedachten om te "toveren" maar dat is jou wel toevertrouwd want het zijn prachtige harten geworden.
    fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi weer Nelleke. Ik vind die witte helemaal geweldig, zo mooi met dat kant en die mooie strik.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En toch, en toch blijft het ook na 31 jaar huwelijk stiekem wél leuk om iets te krijgen ;-) Ik laat me verrassen hihi Geen idee of manlief er nog aan denkt.
    Léuk zijn die doosjes geworden! maarre die witte overtreft alles hoor! Je weet het weer prachtig te "versieren".
    Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Nelleke, wat schattige hartendoosjes, ze zien er allemaal prachtig uit, maar ook ik vindt de witte super mooi :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja die witte is echt prachtig maar ik houd ook erg van de stoere wit-rode stof.
    Je hebt er echt iets heel moois van gemaakt.
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Nelleke hoe doe je het toch altijd om van niets iets prachtig te maken, je ideeën hebben geen grenzen.
    Mijn voorkeur gaat toch naar het witte.
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve doosjes allemaal!! Echt heel schattig hoor!! En wie weet krijg je toch ineens een valentijns kaart!! Na 10 jaar huwelijk zet ik mijn man nog steeds in het zonnetje!! Ik heb hem vandaag verrast met een mooi boeket ik had donderdag geen tijd, hahahaha!!

    Je valentijnspost was erg leuk weer!1

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zijn echt wel een stukje leuker geworden..
    Die witte is net een kussentje...met een verassingsdoosje eronder dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SCHITTERENDE NELLEKE HARTEN heb je er van gemaakt!
    Ik neem valentijn ook maar heel breed de liefde voor elkaar, je kinderen, je vrienden daar hoeft niet speciaal een dag voor te zijn met een cadeautje vind ik.
    Al 31 jaar getrouwd! Dat halen veel huwelijken tegenwoordig al niet. Lijkt je dat ook nog niet lang geleden, eigenlijk als de dag van gisteren?
    Wij zijn ook al 28 jaar getrouwd, het vliegt voorbij!
    Fijne week met je valentijn.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nelleke,ik vind de witte doos helemaal geweldig!
    Wat kun je dat toch goed!
    Groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De harten dozen zien er leuk uit het witte hart vindt ik helemaal super.

    groetjes. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Nelleke, ik las net je reactie op m`n ander Blog, natuurlijk mag je nog meedoen :)en je schamen hoeft ook niet, ik moet ook vaak in het woordenboek kijken of alles goed geschreven is hihhi........

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat heb je weer super gedaan...

    leuke metamorfose!!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk weer Nelleke en prachtige kleurtjes....zo heb ik een hartjesdoos gekregen van in vriendin en is bedoeld voor naaispulletjes er zitten op de deksel een inkijk met daaronder, klosje garen. naald etc...heel leuk...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige harten doosjes hoor!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooie hartjes!!!! Het laatste vind ik het mooiste maar dat is smaak natuurlijk.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige dozen heb je ervan gemaakt Nelleke. Hartjes doen het altijd goed!!!!

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat zijn nu prachtige dozen geworden, ik ken ze niet meer terug.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Nelleke, wat zijn ze mooi geworden de harten dozen. De hele witte met kant vind ik helemaal super ook zonder valentijn geweldig leuk om te maken...

    Hier na 32 jaar ook geen valentijn hoor, dat hebben wij niet meer nodig ;-))... Wij praten nu zelfs zonder woorden 1 blik is genoeg hihi...



    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt de dozen prachtig gemaakt naar jouw stijl. Maar de witte spant de kroon, prachtig vind ik die!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oooooo wat gek ik heb hier geen melding van gekregen .... heb je me geblokkeerd....... hahahahaha wat een mooie doosjes en wat een bekend stofje .... of niet ??? dikke kus van mij.... de geblokkerde...

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.