woensdag 27 maart 2013

DE LAMMETJES ZIJN KLAAR

                                            Lieve lezers,

De laatste lammetjes zijn klaar. Van stukjes dekens heb ik nog 2 dezelfde als lammetje Maartje en 1 kleinere (van Jowilleke) gemaakt. Èèn ervan is in een liggende positie gevormd.

















En hier nog een kleine Jowilleke, die heeft er plezier in.....leuk in het echt hè? Als de lammetje zo springen in de wei en over elkaar heen.

































Bij al die lammetjes hoort natuurlijk een schaapsherdertje











































Nog een paar dagen dan vieren we pasen. Natuurijk hopen we op mooi weer, maken het gezellig met familie of vrienden en halen lekker eten in huis.
Maar het is ook van belang om stil te staan bij het werkelijke verhaal waarom wij pasen ieder jaar herdenken.





Voor allemaal een heel fijn paasweekend,

Bedankt voor je bezoekje en graag
tot de volgende keer,


lieve groetjes
Nelleke

31 opmerkingen:

  1. Hoi Nelleke,
    Wat zijn je lammetjes schattig, zóó lief, laat ze maar lekker binnen..en de Vintage plaatjes zijn ook erg leuk en helemaal nostalgie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat een dotjes zijn het geworden en zo leuk bij elkaar.
    En welja ook gewoon nog een liggend lammetje erbij...dat doet ze gewoon even.
    En vooral met je schaapsherdertje is het een superlief Lente-Paas tafereeltje geworden...krijg er geen genoeg van hihi.


    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Nelleke,

    Het spijt me maar ik ga weer uit mijn dak!!!! Dat ik die lammetjes leuk vind dat weet je maar dit is te leuk!!!
    Die foto's het verhaaltje het popje!!!

    Ben er verliefd op!!
    Happy Easter!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou en nog steeds krijg ik 2 reactieschermen...en ja ik ben echt helemal nuchter :-)

    Dag meis

    Wat heb je een schatjes van Lammetjes gemaakt.Och wat zal dat gezellig bij jullie in huis lijken.
    heel mooi!

    Uiteraard wens ik jou en je gezin ook hele fijne Paasdagen en Be Blessed

    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhh Nelleke wat zijn ze geweldig geworden. Wat ben je toch onwijs handig ik vind ze echt SUPER mooi. Heb het je vast al eens eerder gezegd, maar ben gewoon een beetje gezond jaloers op jou creatieviteit en handigheid. Ik geniet van je mooie foto's van je leuke lammetjes..
    Voor nu alvast een gezellig paas weekend, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het een lief lammetje geworden!!
    Volgens mij stond jij ook zo gek te springen toen ze ze klaar waren, hahaha. Zo mooi alles bijelkaar.
    De kudde staat onder goed toezicht. Prachtig gefotografeerd!
    Mooie prentjes Nelleke, je stukje tekst tussen de prentjes in ga ik helemaal in mee.
    Voor jou, en allen die je lief zijn ook hele fijne paasdagen!

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Nelleke, wat zijn de lammetjes SUPER mooi geworden, ik kan er niet genoegd van krijgen om er naar te kijken, ze zien er dan ook stuk voor stuk zooo schattig uit, en wat heb je weer prachtige foto´s gemaakt !!
    Ik wens jou en je gezin hele fijne paasdagen :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn zo leuk Nelleke!! Echt super mooi gemaakt weer die lammetjes. En ook zo lief met een popje er bij. dat hoekje met dat kastje is helemaal gaaf! Daar zou ik wel zo voor kunnen gaan zitten en lekker van genieten. Jij ook hele fijne paasdagen meis!
    Liefs en groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet lambs!
    Happy Easter to you too!

    Hugs
    Patri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk inspirerend blog heb je toch! Fijn zo een creatief mens....geniet er altijd van wat je weer hebt gemaakt!Bedankt voor het delen met ons!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad, je hebt gelijk. Ook eens stilstaan wat nou de echte betekenis is. Maar ik heb het gevoel dat dit de laatste jaren ook wel het geval is.

    Maar je hebt je lammetjes op tijd af gekregen en dat vind ik een hele prestatie. Het zijn dotjes geworden, dus geniet er van de komende dagen.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Nelleke, daar zat ik echt op te wachten! Wat zijn ze lief... en zeker ook het herdertje. Een mooi paastafereeltje heb je er terug van gemaakt!
    Fijne paasdagen!
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn je lammetjes leuk geworden Nelleke. Mooi tafereeltje samen met de herder. Ik wens jou en je gezin ook hele gezellige Paasdagen toe.

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Nelleke , wat een schatjes zjn het geworden.Ik word er helemaal geroerd door. Het liggende lammetje en dan de mooie paasgedachte erbij. Prachtige foto's en zo gezellig bij elkaar , met het lieve herderinnetje. Voor jou en je gezin fijne paasdagen en alle goeds.
    Lieve groeten ... Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. War een schatjes allemaal!
    Wat een mooie lente foto's!
    Het is altijd weer genieten bij jou!
    Jij ook fijne paasdagen!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lieve nelleke.
    wat zijn je lammetjes schattig zeg en de prachtige paasgedachte er bij.
    enn je foto,s zijn weer helemaal top meisje.
    ik heb weer van eeen prachtige post genoten en wens je hele fijne dagen en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent een echte kunstenaar!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kijk mijn ogen weer uit, zo mooi vind ik het. Zo'n liggend exenplaar lijkt me toch niet makkelijk om te maken.Geweldig leuke tafereeltjes heb je er ook weer van gemaakt. Het zouden ansichtkaarten kunnen zijn. Fijne Pasen, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Nelleke.
    Wat een lieverds,de lammetjes. En wat een mooi foto,s. Ik geniet elke keer weer van je mooie foto,s. Echt heel knus.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig om te zien, en zo mooi gemaakt!! Fijne paasdagen wens ik je! lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Nelleke, wat zijn ze lief, leuk en helemaal geweldig ze lijken net echt zo met z'n allen bij elkaar en dan het herdertje erbij tis weer een helemaal compleet plaatje.

    Complimentjes meis...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een lieve lammetjes.... hahahaha die vrolijke vind ik zoooo lief is word er helemaal blij van hahahaha.... super hoor ... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo super schattig.
    Heel mooi gemaakt.
    En het herdertje.
    Geweldig.
    Hele fijne Paasdagen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Nelleke, wat een prachtige lammetjes.
    Je hebt het weer leuk gedecoreerd, en de foto's mooi bewerkt in photo escape. Dat is een mooi progamma he.
    Fijne paasdagen, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very,very good! ! ! Sincerely yours, Inga.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja klopt heet een Cutlebug.
    Handig aparaat.
    Maar misschien kan ik al vast wat stansjes voor je maken.
    Een Swap misschien.
    Mocht je intresse hebben hoor ik het wel.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooooh Nelleke...wat een gezellige schapenfamilie en het herdertje....zooo schattig!
    Fijne Pasen!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gezellige lammetjes familie en schaapherdertje! Een leuk Paastafreeltje.
    Fijne Paasdagen meid! Ook voor Leo.

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Liebe Nelleke,

    jedes Foto ist ein schönes Erlebnis……..

    Wünschen wir warmes und sonniges Wetter, damit die Schäfchen auf der Wiese spielen können.

    eine schöne und süße Osterzeit,

    wünscht Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ooo, ik ben weer heel erg achter met bloggen maar op de valreep lees en geniet ik nu toch van je prachtige paaspost!
    Wat mooi zijn je lammetjes geworden en wat een schattig stoer herdertje heb je erbij gezet.
    Geniet nog even ( achter glas) van het avondzonnetje op deze tweede paasdag!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schattige lammetjes heb je gemaakt, zo lief! En die schaapherder is ook al zo leuk. Ik heb weer genoten van al die fotoś!

    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.