vrijdag 5 april 2013

KROONTJES




                                                               Lieve mensen,

Zouden we een Koning Winter krijgen? Als het zo koud blijft ...hoogstwaarschijnlijk wel! Maar.....laten we er met z`n allen vooral positief over  blijven  en  ervan uitgaan dat we de Kroning straks allemaal met het zweet op ons voorhoofd van de hoge temparaturen en de spanning van de Kroning zelf...... gaan beleven!

Om alvast een beetje in de stemming te komen heb ik wat decoraties van kroontjes bedacht. Het is weer heel simpel en natuurlijk komen er weer restjes vitrage`s in voor.... wat zouden we zijn zonder vitrage??....verder wat glazen, een ijzere kroon (van buiten) en een iets luxer kroontje van goudkleurig ijzerdraad. Misschien ben je heel handig, dan kun je zelf een kroontje van ijzer maken.

Het vitrage kant heb ik met stofverharder op het glas en ook op de ijzere kroon geplakt. Hier zijn de foto`s.













































Voor iedereen die dit leest: Een heel fijn weekend, en graag tot
de volgende keer,

                                        Liefs

                                                      Nelleke

26 opmerkingen:

  1. ha ha...jij bent er klaar voor..
    Leuk gedaan hoor!! net als ook je bear on wheels.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nelleke,
    Je bent echt een kunstenares hoor, super hoe jij met vitrage werkt,gewoon heel erg mooi je aangeklede kroon..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk weer Nelleke! Alleen moet ik wel vitrage hebben om te verknippen. Ik ga maar op mp wat zoeken. Want ik heb toch vitrage met kant nodig omdat ik ook weer wat in me hoofd heb om te freubelen met kanten vitrage. Maar ik kan nergens wat vinden. Ik vind je kroontjes echt heel mooi geworden. En het is inderdaad niet te hopen dat we nu een KONING WINTER krijgen. hihihi.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, jij bent er opt tijd bij in ieder geval hihi. Je moet maar op het idee komen, wel heel erg leuk gedaan.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou jij bent er helemaal klaar voor... kom maar op maxima en alex.... !!!! het ziet er weer geweldig uit xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oja effe kijken waar deze week de kroontjes op duiken ..... hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er allemaal schattig uit..je bent echt al helemaal in de sfeer van de kroning...en gelukkig geen oranje hihi.
    Misschien een ideetje voor Maxima...een kanten kroontje..veel leuker toch?
    Fijn weekend..

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn prachtige kronen Nelleke
    Ik vind het kanten kroontje wel heel leuk bij Maxima passen en de eerste voor Alexander
    En dan bij de kroning moet worden vermeld dat deze prachtige kronen ontworpen zijn door onze Nelleke hi hi
    Meis je hebt er weer juweeltjes van gemaakt
    Liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh wat ben je weer druk geweest meis !! nu heb je vast geen gordijn meer voor de ramen ;-)
    Maxima zal dit vast op prijs stellen zoveel aandacht voor de kroontjes.
    Ik vind het weer zo mooi bedacht dit !!!

    Voor jou ook een fijn weekend !!!

    liefs van mij
    Dicky Marie

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuke kroontjes, jij brengt mij op een idee, zo mooi en helemaal in sfeer van!!!!

    Fijn weekend en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat weer leuk gedaan, super kroontjes!!

    Liefs,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kronen heb je gemaakt Nelleke. Zo vind ik ze mooier dan van oranje opblaasplastic :)

    Fijn weekend en groeten,

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve nelleke, wat schattige kroontjes, vooral die kleine witte vindt ik superrr mooi, wat een leuk idee weer :)
    Ik wens je een heeeel fijn weekend, zonder koning winter !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier nog een fan van de kleine witte.
    De andere zijn natuurlijk ook super leuk.
    Mooi bedacht weer.
    Groetjes en een fijn weekend.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nelleke, wat een leuk blog bericht, toevallig heb ik zo'n zelfde kroontje. En die doe ik altijd bij de kerstspullen inpakken. Maar misschien moet ik hem nu alweer uitpakken, ik vind het een leuk idee om het kroontje vaker te gebruiken.
    fijn weekend, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ja, ook weer zo leuk!
    ik ben aan het borduren geslagen maar dit is ook leuk
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ongelooflijk, je verrast ons iedere opnieuw!
    Een toepasselijk thema met de kroning op 30 april in het vooruitzicht. Nelleke, mag ik de kroon met de pareltjes op jouw hoofd zetten?
    Een bekroning op al je mooie werk!!
    Wens je een heel gezellig weekend toe.

    Liefs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Nelleke.
    Wauw,zo wil ik ook wel gekroond worden. hihihi.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ...Wow: other beautiful creations!!!
    Happy weekend
    Patri Bears

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nelleke , wat een leuke post is het weer met die kroontjes. Ja , ja we krijgen een koning !
    Maar wat ik hierboven lees bij Elizabeth , daar ben ik het helemaal mee eens. Ook jij verdient een kroon , als bekroning voor al het moois dat je maakt en met ons wilt delen. Zelfs het zonnetje komt eraan en steeds een beetje warmer. Geniet van een fijn weekend en lieve groetjes van Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. º° ❤♫°
    Olá, amiga!

    Belíssimo trabalho!!!
    Bom fim de semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil
    º° ♡ ❤♫° ·

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat prachtig die kroontjes. Hoeft ook helemaal niet in dat knallende oranje te zijn, dit is veel romantischer.
    Fijne zondag, lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kroontjes zijn het geworden, Nelleke!
    Echt heel mooi vitrage/kant heb je er voor gebruikt!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. lieve Nelleke.
    wat ben je weer super creatief bezig geweest en wat zijn de kroontjes mooi geworden.
    het is altijd een feestje om je blog te bezoeken en de heerlijke muziek van Sarah brighton.
    ben ook fan van haar.
    fijne week en dikke X van An

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Nelleke,

    Jij hebt er al zin in zie ik!!!! Ik ook hoor !!! die dag van de troonwisseling mag niemand me storen, ik zit met een tompoes op de bank en gnieten dat wordt het zeker!!! Wat een leuke creaties heb je gemaakt zeg!! Ik heb ook een kronen tik hoor als je alle kronen bij elkaar opteld in mijn huis zijn het er heel wat!!! Geniet van je mooie kroontjes want ze zijn echt super!!! Hoe gaat het met de lammetjes zijn ze nu al wat blijer met het mooie weer hahahaha!!!

    Fijne week veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kei leuk weer, Nelleke! Weer zo'n creatief idee van jou! Geweldig!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.