woensdag 15 mei 2013

EEN NIEUW IDEETJE

                                              
   Lieve Lezers,


Onverwachtse dingen zijn vaak de mooiste. Zoals b.v.  de reacties op mijn vorige post!....Ik twijfelde eerder nog om zoiets persoonlijks er op te zetten, maar lees dan herkenning van anderen die ook met ziektes en problemen moeten leren omgaan, zodoende kunnen we elkaar helpen en een hart onder de riem steken.

Een onverwachts telefoontje van een lief  iemand waar ik al heel lang mee blog geeft ook een heerlijk gevoel....Mooie momenten zijn dat!!

En heel onverwachts           had ik ineens een nieuw ideetje. Dat laat ik zo zien....Ik was een aantal weken geleden ineens actief op pinterest...
ik gunde me daarvoor nooit eens de tijd om daar uitgebreid te gaan kijken...en mensenlief...wat een FOTO`S...wat een inspiratie!!!...Eigenlijk kan je het zo gek niet bedenken of het staat er wel op. Ik kwam ook dingen tegen die ik nog eens wilde gaan maken.. waarvan ik dacht dat het nog niet bestond...maar bestaat dus wel...haha...wat zijn er veel creatieve geesten...en wat zetten veel mensen foto`s op het internet. OP het creatieve vlak zijn veel ideeen terug te halen uit buitenland die langzamerhand ons land zijn binnengestroomd, vooral creaties met kant, maar in ons landje  is  het handwerk zoals haken en breien heel erg toegenomen, waarin ook zulke leuke ideetjes zijn te vinden.

 Mijn hoofd tolde van al dat moois op allerlei gebied, dus de waarschuwingen om eraan verslaafd te raken kwam dan ook uit...inmiddels ben ik dus weer gestopt. Alles wat ik pinde was al zo vaak gepind...wat valt er nog aan toe te voegen?

 Maar even terug naar dat nieuwe ideetje....Er  zat iets simpels tegelijk iets  schattigs in mijn hoofd om te maken waarvan ik zeker wilde weten dat het nog niet op internet staat....namelijk een rompertje in de vorm van een knijperzakje...
ik heb gezocht...en het niet gevonden!!

Dus ben er mee aan de slag gegaan en heb er een aantal gemaakt voor de verkoop straks....Heb inmiddels al tassen vol staan voor de verkoop met van alles en nog wat...weinig tijd om te bloggen dus,
een aantal van die spullen laat ik even zien en ben dan weer weg...
om verder te gaan.


Allereerst dus de rompertjes..uhhh knijperzakjes....heel eenvoudig: Ik knip een ovaal
in het bovenlijfje en naai daar een zoompje in, daarna een kantje er langs...en de onderkant van het rompertje naai ik dicht....knijpers erin..en



een kind kan de was doen.









 Dit heb ik al eens eerder gedaan...stukjes kant op een foamplantje geplakt.Altijd leuk om iemand kado te doen.














Lampen kapjes opgepimt...en nog zoveel meer gedaan...ik hoop dat ik op de dag van verkoop de gelegenheid kan krijgen om nog wat foto`s te maken.
Ben nog even afwezig om andere blogs te bekijken en reacties te geven. Dus excuseer ik me hiervoor.....

  Leuk dat je hier even hebt gekeken,

                                             lieve groetjes

                                                                     Nelleke












20 opmerkingen:

  1. Hallo Nelleke,

    Zo`n leuk knijperzakje heb ik nog nooit gezien. Je zult ze wel snel verkocht hebben net als al die andere mooie dingen die je hebt gemaakt. Veel plezier met het maken en straks met het verkopen.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja er staan echt onnoemelijk veel mooie ideeën op pinterest...je geest loopt er gewoon van over.
    Knap dat je toch nog iets hebt kunnen bedenken wat nog niet gemaakt is.
    Je bent er maar druk mee.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat internet heeft wat op zijn geweten. We krijgen steeds nieuwe ideetjes maar tijd om ze te maken krijgen we minder, want we zoeken weer nieuwe ideetjes. Hahah...
    Groetjes Marguerite
    Ps wat grappig die rompertjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nelleke, wat geweldig leuk de knijperzakjes het foambloementje is ook heel schattig. Wat fijn te horen dat je zo lekker bezig bent om van alles te maken. Jammer dat je weinig op blogs bent maar ik blijf gewoon wachten op je volgende post hoor ;-)...

    Heb je een webwinkeltje Nelleke, ik kan het niet vinden of ben je er mee bezig?

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OO Wat is dit leuk, ik heb dit inderdaad nog nooit gezien, wat een leuk idee en wat heb je dat mooi gemaakt. zo ook die foambloemen, wat een lief gezicht met die stukjes kant.
    Liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie spulletjes, Nelleke!
    Veel succes met verkopen!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi meis!!! Wat een lieve knijperzakjes zijn dat geworden. En weer een prachtig idee van je. Hoe kom je er toch steeds weer op. Zo leuk!! Nog een fijne dag, lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Excuses zijn niet nodig Nelleke moet je eens kijken wat je ons weer laat zien! Prachtig allemaal, echt leuk verzonnen! Succes met alle drukte en wens je en leuke gezellige verkoop toe!!

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je excuses zijn niet nodig Nelleke. Moet je eens kijken wat je ons weer laat zien! Prachtig allemaal en leuk verzonnen!
    Wens je een leuke en gezellige verkoop toe!!

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een idee zeg, super schattig. Ook je andere creaties zijn geweldig dus je verkoop zal zeker een succes worden !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nelleke, wat een mooi knijperzakje, ik heb er ooit ook eens een leuk gehad in de vorm van een jurkje. Ook je andere spulletjes zijn weer énig geworden! Veel succes met je verkoop, je zal wel vlug uitverkocht zijn met al je leuke spullen, zonder twijfel!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een grappig idee een knijperzakje van een romper. Erg leuk gemaakt.
    Succes met de verkoop maar dat gaat zeker wel lukken.
    Groetjes Brigite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een prachtige ideeen Nelleke! Ik vind die inspiratie van jou om op zulke dingen te komen zo knap.
    Heel veel succes voor de verkoop!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou dat is zeker een leuk idee... toppie.. maar ik mis je wel bij FB .. was even makkelijk xx nou meid werk niet te hard en ik wens je natuurlijk een spetterende opkomst voor je marktje... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve nelleke, wat een enig idee, die knijperzakjes, die heb ik werkelijk in heel Pinterest nog niet gezien !!!!
    Wat leuk dat je onverwacht een telefoontje kreeg. Ik denk dat die gene dat beslist ook heel fijn gevonden heeft.
    Héél véél succes met de verkoop !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallootjes,
    Wat kan een simpel telefoontje dan veel betekenen he .Ik vind pinterest ook altijd heel leuk om te kijken maar voor je het weet zit je zo een paar uur voor de pc en krijg je al meer mapjes op je pc met leuke ideeen hihihi.Ik vind je knijperzakje een ontzettend leuk idee en je zou er natuurlijk ook babysokjes in kunnen doen en boven de commode hangen .leuk en nog eens handig ook.Jammer dat mijn babytijd al geweest is hihihih.Het lampenkapje vind ik ook prachtig jammer dat je zo ver woont want anders was ik zeker langs gekomen om al je mooie dingen te bekijken .

    groetjesssssss Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een lief knijperzakje gemaakt , inderdaad nog nooit gezien. Je komt zoveel tegen op pinterest. Werkelijk over elk onderwerp , maar die van jou blijf ik uniek vinden. Tassen vol voor de verkoop , hoop op een goede opkomst voor jou , Wil en Ella.
    Lieve groeten...Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo lieve Nelleke,
    Ik had je nog willen mailen maar heb daar door omstandigheden geen tijd meer voor gehad.
    Pinterest is inderdaad een onuitputtelijke bron van inspiratie en ken je ook al welke.nl....oeps nog minder tijd over...sorry haha.
    Je wasknijper-rompertjes zijn echt fantastisch bedacht!!!
    Wat een leuk kraam cadeautje is dat!
    Ik wens jullie een heel fijn pinkster weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk ideetje Nelleke van de rompertjes, leuk voor een babywasje of poppenkleertjes!

    Fijne dag nog morgen, wel petweer!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nelleke,

    Wat gggggggggggaaaaaaaaaaaaafffffffff ik ben er weer helemaal weg van!! En wat leuk gevonden weer!! Pinterest is te gek!! Ben er helemaal gek op, maar idd gaat je hoofd er een beetje van tollen!! Ben erg blij met deze verfrissende post!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.