donderdag 30 mei 2013

HET IS HEEL KLEIN .................

Hallo allemaal,

Er is volgens Grietje iets bijzonders te zien,...het is heel klein....



 Haast zo klein dat je het zonder vergroot glas bijna niet kan zien......
wat is het??










 Zie nou eens.....een ienie mini beertje!!
Het is een GEHAAKT beertje!! Je gelooft het toch niet?? Zo klein en zo schattig en dan nog gehaakt!!


 
Het is gehaakt door Coby, van het blog: Brocante en mijn freubels.  Samen met dit stuk prachtige kant stuurde ze het naar mij op als bedankje voor een stuk muziekstof die ik wederom naar  haar toe stuurde,  ze kon het  gebruiken voor  haar bunnie.
Als je haar Bunny wilt bewonderen en ook haar leuke  blog, zodat je haar kunt  gaan volgen klik dan even hier Nogmaals heel erg bedankt Coby, ik zei nog: niet nodig maar ben er wel blij mee.


Na alle drukte ben ik nog steeds niet optimaal met bloggen bezig. Ik hoop nog wel een aantal posten te zetten voordat we (al vroeg dit jaar) vakantie gaan vieren. Morgen heb ik een post op verzoek, namelijk hoe je een paspop een antieklook kan geven. Deze post stond al eens op mijn vorige blog, maar ik herhaal hem dus nog eens een keertje.

                            tot dan,

                                             lieve groetjes,
                                                                         Nelleke

 

14 opmerkingen:

  1. Onvoorstelbaar wat een schatje!!!!
    Ik heb op haar blog gekeken en ga dat vaker doen hoor.
    Hoop nog iets van je te horen voordat je met vakantie gaat.
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallootjes,wat een schattig beertje knap hoor als je dat kunt en dan zo ieniemienie klein .En wat een prachtig kant heb je gekregen.Wat zag je winkeltje er gaaf uit zeg in je vorige post echt superrrr
    Groetjesssssss Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat schattig, Nelleke. En wat een gepriegel zal dat zijn geweest. Hoe groot is dat beertje dan? Kan toch nooit groter dan 5 cm. zijn?
    Ik ga zo gelijk op het blog kijken. Ik ben benieuwd.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nelleke,
    wat een schattig,klein, superklein volgens mij beertje is dit, met een heel mooi kraagje en dat kant is ook prachtig ik keek net even bij Coby en haar bunny ziet er erg mooi uit..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat je zo'n klein beertje nog expressie kunt geven. Prachtig gehaakt!
    Dit is een mooi cadeautje, Nelleke!
    Trouwens kant is ook altijd chique.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Nelleke wat een schatje. Mooi speelgoed voor je poppen. Ik heb mijn moeder van de week een boek cadeau gegeven met patronen van miniatuur beestjes om te haken. Ik hoop dat die ook zo schattig worden.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schattig piepklein beertje, hoe kun je zoiets maken vraag ik me dan af, hoe hou je dat vast want het is zo klein. Wat een mooi beertje, ik ben op haar site gaan kijken en wat is dat leuk zeg. Dat kant is ook zo prachtig. je hebt ook weer mooie foto's van alles gemaakt, ook lastig soms maar het is je goed gelukt.
    Ik kijk alweer uit naar je volgende blog, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Nelleke dat jullie als bloggers de creativiteit met elkaar zo kunnen delen. Prachtig werk van Coby!
    Natuurlijk ben ik erg nieuwsgierig naar je volgende post!!!!

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is toch echt te gek voor woorden... zo een klein beertje, hoe kan ze het maken? EN je hebt het ook weer zo leuk in beeld gebracht Nelleke!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty.
    Super knap gemaakt.
    Zo klein.
    Fijn weekend.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, klein maar fijn!

    Fijn weekend Nelleke,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Nelleke,

    wat lief dat je me hebt genoemd in je post en wat een lieve reacties (bloos bloos)...

    Dank je wel xxx


    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooo, kei schattig dat kleine gehaakte beertje!
    Coby heeft ook iets moois van je muziekstofje gemaakt zag ik op haar blog.
    Leuk dat jullie elkaar zo helpen en ruilen met dingetjes!
    Ik ga weer verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Es precioso su blog,se ve tan cuidado.Besos desde España!!!

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.