maandag 20 mei 2013

TUSSENDOOR

                                    
                                        Lieve mensen,


Zoals haast alle Nederlanders waren ook wij erg geschokt over het nieuws van de jongetjes uit Zeist.....Het nieuws is bij iedereen zo dicht bij gekomen en heeft erg meegeleeft, alle hoop is nu weg...maar zekerheid heeft er plaatsgevonden...afschuwelijke zekerheid.


Veel sterkte voor alle nabestaande




Tussen de bedrijven door...had ik ineens gister de geest om een klein ledikantje op te pimpen...het was gifgroen..het werd kiezelwit
 ik plak er 2 mooie babyafbeeldingen op (Heeft Janet voor me bewerkt.) Het ledikantje is zo klein.....vroeger waren de meubeltjes allemaal kleiner dan tegenwoordig, het is meer geschikt als poppenbedje.   (eerste foto: welkomsbordje wat bruin met groen was...ook in kiezelwit geverft en de kleertjes met kantjes beplakt)











Bij het klussen heeft een huisgnoot hier gedacht: das een mooi plekje voor mij....ben pas 20 maar voel me 2
































Nog wat van die knijperzakjes gemaakt maar inderdaad zijn zo ook heel leuk om andere dingen in te doen zoals een popje. Zoiets is ook een leuk kraamkadootje.






Dit is Britje, gekregen van Brie, die had het blog:Brocante Brie.
Brie is er inmiddels mee gestopt, met bloggen,    natuurlijk vind ik....   en vele met mij dat jammer, maar keuzes zijn heel persoonlijk!  Brie kijkt nog steeds  graag bij iedereen op de blogs en dat is ook heel erg leuk natuurlijk.


Dit is een zusje van Britje.. Het popje van Brie, Brie had ze in èèn koop gedaan...maar deze was uit elkaar gevallen, dus heb ik die voor haar gereapareerd.... Nieuw jurkje aan...en...



een leuk gevulde kast om haar kleertjes in te stoppen. Binnenkort is ze bij jou Brie.















Tot zover maar weer even....Groetjes ook van Brie

Liefs,

Nelleke

13 opmerkingen:

  1. Hallo Nelleke,

    Wat een snoezig bedje. De foto van de kat is erg leuk. Hij kijkt zo lekker duf over het randje heen. Wat zijn katten toch heerlijke beesten. Je khijperzakjes zijn inderdaad ook leuk met poppetjes er in,

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och Nelleke wat laat je weer een hoop moois zien.
    Echt genieten hoor
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nelleke,
    Wat heb je dat bedje prachtig opgeknapt en wat laat je weer mooie dingen zien. Het was weer genietend kijken.
    En ja, de broertjes, het is vreselijk. En je hoort het steeds meer dat ouders hun kinderen doden, het is vreselijk, je kunt niet begrijpen dat je dat kunt doen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nelleke

    Ja het is vreselijk dat de jongentjes dood gevonden zijn alhoewel er natuurlijk nog weinig hoop was dat ze levend terug gevonden zouden worden. Maar..zolang er hoop is..............die moeder moet nu verder zien te leven, hoe kan zo iemand verder vraag ik me af....pffff.
    Dan je blogbericht, meid wat heb ik weer genoten van alle foto's. Plaatjes, echt zo mooi allemaal wat je gemaakt hebt en wat je laat zien, dit is 100% genieten!
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nelleke, het is vreselijk wat er gebeurd is met die knulletjes. Hoe ver heen ben je als ouder om dit te doen en de moeder moet verder met dit verlies, zo triest allemaal.

    Het bedje is geweldig geworden, gifgroen hihi nee dat kan niet hoor dit is veel mooier en de bewerkte foto's zijn heel mooi het is een geheel zo.

    Heerlijk die foto van de poes en ze heeft nog zo'n lief ondeugend koppie, Romy van ons is 12 jaar en is het spoor soms bijster, ze begint een beetje dement te worden.

    Doe de groetjes terug aan Brie, fijn dat ze toch nog zo nu en dan even bij ons komt buurten.

    lieve groetjes Coby


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nelleke,
    Ik lees en kijk al heel lang in stilte mee bij. Wat geniet ik van jouw creativiteit en liefde voor je hobby. Ik heb me bij je volgers gevoegd. Ik ben pas vorige week met een blog begonnen. Ik zou het leuk vinden als je bij mij een kijkje komt nemen.
    Groeten van Corrie.
    www.alsikthuisben.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi heb je het ledikantje opgeknapt.
    Het gepimpte kastje is ook super.
    Fijne week.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallootjes,
    Wat is je ledikantje mooi geworden .Hahahaha goofy wil ook graag een beetje aandacht denk? Wat lief dat je het popje voor brie gemaakt hebt.Wat heb je een prachtig roze gehaakt jurkje hangen
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lieve Nelleke.
    wat een schattig hoekje en zo leuk dat kastje met mandje er in.
    alles is met liefde bij elkaar gezocht en dat straalt alles ook uit.
    super meisje, hoe je van niets iets maak altijd.
    heb weer erg van je post genoten.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er allemaal weer mooi uit Nelleke. Je hebt er veel werk aan gehad!
    Lieve babyprentjes en mooi bewerkt door Janet!
    Wat een leuk gezicht Goofy in het bedje haha, hij geniet ook van jouw werk.
    Schattig het popje voor Brie, wat een mooi jurkje!!! En die kast....Lief van jou dat je dit zomaar weer doet.

    Lieve groet,

    Elizabeth




    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje,ben ik even met vakantie(had ECHT zon nodig) heb je weer zoveel moois gemaakt!Heel erg mooi weer.....mooi die soft-tone printjes!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tsja jou poppenkamer is niet te evenaren.... en zeker nu dit geweldige stuk erbij staat ... wat zal het een feest zijn voor alle kindjes in de kamer ... ze zullen zeker ruzie maken wie in het bedje mag slapen .... dikke kus en heel veel plezier zaterdag... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik geniet elke keer weer van de prachtige foto's en tafereeltjes!
    Zo leuk en snoezig allemaal kan ik helemaal van wegsmelten!
    Fijn weekend!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.