zaterdag 8 juni 2013

ZOMERSTOP

 



 


 
 
 
 
 
 
Lieve lezers,
 
Echte poppen liefde maakt een zomerstop. De zomer is er om nieuwe energie op te doen voor de aankomende winter.
Met mooi weer is i.p.v. een uurtje achter de pc een uurtje in zon een gezondere keuze. Als de zon niet schijnt een uurtje fietsen of tuinieren...kortom..minder tijd binnenshuis omdat er veel meer buitenshuis te doen is.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wat gaan we allemaal in de zomerstop doen?? In elk geval een uitstapje maken.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 Nieuwe inspiratie opdoen.......






Genieten van het buitenleven......



 
Een terrasje pikken....stukje fietsen...nieuwe mensen ontmoeten.....
 
 
 

 
 
I.p.v. schaatsen een keer zwemmen....
 
 
 

Maar vooral: RELAXEN!!!



Hoelang de zomerstop duurt is moeilijk aan te geven....maar ik hoop alle volgers en de bloggen die ik zelf volg weer terug te zien na de zomer. Ik wil hierbij meteen alle lieve mensen bedanken voor de steeds leuke reactie en complimenten, zowel via het blog als de mails.
Een poos geleden dacht ik dat de poppenliefhebberij op welk gebied dan ook een beetje aan het afnemen was...maar dankzij de blogs  leeft het meer als ooit tevoren en dat is heel MOOI!!!

Ook andere passies, hobby`s en verzamelingen blijven ontzettend leuk om te lezen en te volgen bij de bloggers.

Kortom...reden genoeg om weer terug te komen na de zomer,







om dan  weer nieuwe poppen en beren maar ook andere items te laten zien die ik hopelijk weer kan creëren.
Voor iedereen die dit leest: EEN HEEL GOEDE ZONNIGE LIEFDEVOLLE ZOMER gewenst.


                                    Met hartelijke groetjes,


                                                                               Nelleke







 

30 opmerkingen:

  1. Ga je missen hoor, Nelleke!!!
    alle goeds en geniet van de zomer
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je berichtjes missen, ze zijn altijd zo sfeervol net als die bericht. Maar je hebt gelijk. De buitenboel moet ook gebeuren en dat is ook altijd mooi om te doen.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van alle zonnestralen.
    Energie op doen voor de winter.
    Lekker uitrusten.
    Ook ik zal je mooie posten missen.
    Maar ik ben zelf ook meer buiten dan binnen. Veel beter voor mij ook.
    Fijne vakantie.
    Lieve Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne 'vakantie' Nelleke...hopelijk kom je tot rust zodat we na de zomer weer kunnen genieten van je mooie creaties..Zoals ook weer deze prachtige 'foto strip' die mooi bij je tekst past..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Nelleke,

    Mijn blog staat ook heerlijk al een poos op een zomerstandje!!! Geniet ervan!!! Ik kom zekers weer terug bij je want zonder je blog kan ik niet hoor!!!

    Geniet van de natuur en de mooie zonnestralen!!

    Heel veel liefs
    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nelleke,
    Wens je een hele fijn zomerstop, met lekker veel zon en tijd om leuke dingen te doen en dan..hoop ik je weer helemaal uitgerust terug te zien..geniet er van..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal je missen Nelleke, maar ook jij hebt recht op andere dingen, geniet van alle andere leuke dingen die je deze zomer gaat doen,
    Hopelijk kunnen we na de zomer weer heerlijk genieten van je geweldig mooie blog. Oh ik geniet er altijd zo van,
    Maar Nelleke ik wens je een hele fijne zomertijd
    Liefs Corry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. прелестные малыши, трогательные и нежные! и очень любимые!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nelleke

    O wat zal ik dit missen dan, maar je hebt gelijk hoor, als het buiten lekker is kun je beter daar zijn dan achter je pc binnen. Lekker fietsen, boek lezen of gewoon helemaal niets doen en lekker ontspannen en genieten.
    Ik wens je een hele fijne zomerstop toen en zie je wel weer verschijnen in blogland. Het is leuk om te zien hoe je je verhaald vertelde met behulp van die leuke foto's.
    Geniet en kom lekker ontspannen met veel inspiratie weer terug.

    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende zomerstop post heb je gemaakt lieve Nelleke!
    Erg mooi je poppen die heerlijk op vakantie gaan, gaan fietsen, zwemmen of relaxen.
    Ik ben zelf heel ver achter op de blogs mede doordat ik met een mini album bezig was en ook doordat ik mijn positiviteit (door veel onbegrip van mensen op mijn werk )kwijt was. Je leert de mensen zo wel kennen!
    Ook ik snak dus naar vakantie!
    Voor jou en je gezin een hele gezellige, zonnige, ontspannen vakantie,
    Tot na de hopelijk mooie inspirerende zomer!
    Dikke knuffel Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik wens je een fantastische zomer en hoop je in het najaar weer te zien
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lieve Nelleke.
    goed idee van je om een zomerstop in te lassen en nieuwe inspiratie op te doen.
    eerst lekker genieten en dan kunnen we daarna weer verrast worden met je prachtige creaties en mooie blogposten.
    ik wens je een hele fijne zomer en tot dan.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik wens je een fijne zomer om alles te doen waar je zin in hebt. En een hoop vitamine Z(on)opdoen.
    Heerlijk al die buitenactiviteiten en daar hoort relaxen ook bij.
    Een hele fijne zomerstop en kom zeker terug na de stop om weer te genieten van al het moois.
    Lieve groeten .... Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nelleke,

    Zag net dat je nu mijn poppenhuisblog erop hebt gezet. Leuk hoor...bedankt :) Ik hoop dat je een heerlijke zomer krijgt met veel rust en inspiratie. Geniet lekker en tot "ziens".

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Nelleke, ook ik wens je een hele fijne zomerstop met heel veel zon, plezier en fijne mensen om je heen.

    Geniet ervan...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Excelente post amiga, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar tu Blog.
    Te invito al mio, seguro que te gustará:
    http://leyendas-de-oriente.blogspot.com/

    Un gran saludo, Oz.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je een fijne zomer en hoop dat je veel energie mag opdoen voor de komende herfst/winter.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele fijne vakantie met veel zon toegewenst.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Nelleke, wat zal ik je mooie posten missen, maar ik kan het wel goed begrijpen hoor :)
    Ik wens je een hele gezellige, zonnige en fijne vakantie,en hoop je gauw weer terug te zien !!!!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dreaming of a wonderful summer .... we will meet soon with new creations

    Hugs
    Patri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nelleke,geniet lekker van de zomer !!
    Als je terug komt heb je waarschijnlijk weer volop nieuwe ideetjes!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo te zien is iedereen al gepakt en gezakt om te vertrekken, ook de familie Frolijk.
    Nelleke, geniet met volle teugen van de zomer en hopelijk met veel zon! We kijken al uit naar je nieuwe creatie's in het najaar.
    Prettige vakantie!
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie toepasselijke foto's Nelleke!
    Wens je een hele fijne zomer en een heerlijke vakantie samen met je man. Geniet van alle mooie dingen!
    Dank voor al je mooie posten op je blog, ik kan er de hele zomer op teren en van nagenieten!
    Als alles goed mag gaan hoop ik tot ziens.

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt gelijk hoor!
    Ik wens jou ook een hele fijne zonnige vakantie!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Groot gelijk heb je. Nog een fijne vakantie!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dear Nelleke,

    so sweet are the vacation photos of your lovely dolls.
    I´ll miss you but I wish you a wonderful summertime and holidays.

    Happy relaxing !

    ♥ Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. lieve Nelleke,ik wens je een hele fijne vakantie toe hoor,en genieten van je tuin, misschien zien we elkaar terug na jullie vakantie, moeten afwachten,helaas kom ik niet meer zoveel op het blog,maar ben nog steeds met breien bezig voor de poppen.

    lieve groetkes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hello,Nelleke!! I'm Debby from Italy! I've just found your lovely blog,just in time to know that you are closing for Summer LOL !! Compliments for all your works,which are really magnificent,especially dolls which I adore ^_^ I've tried to write you a mail,but I guess it doesn't reach you,because it says 'time expired'...maybe it recognizes italian mail addresses like spam... ^_____- Hugs,Debby

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.