donderdag 1 augustus 2013

ZOMERGROETJES

Hallo mensen,



Eventjes de  (vooral zonnige )groetjes) van ons.....


 

Na een heerlijke vakantie in Frankrijk zijn we alweer een aantal
weken thuis. En aldaar aan de klus gegaan.Zowel binnen
als buitenklusjes, Op dit moment word er  een plafond gewit.
 
 
Dus staan wij hier te wachten wanneer we weer naar
ons vertrouwde plekje terug mogen.


Het bloggen is er nog steeds niet bij maar ik heb nog wel iets
mede te delen. Ik krijg vaak mails met de vraag of ik een webwinkeltje heb. Het is nog een twijfelgeval of ik er èèn ga beginnen. Intussen zet ik wel eens wat spullen op marktplaats te koop die ik zelf maak of oppimt. Af en toe zal ik  een fotootje of mededeling op het blog zetten daarover.

Hierbij ook nog een linkje naar de site van Ariadne brocante, bij de binnenkijkers. Daar staan foto`s van ons huisje op.klik hier of hier
http://www.allesbrocante.nl/
Heel erg bedankt Ilse, voor het plaatsen daarvan.
 


Als allerlaatste:

Allemaal veel zomerplezier, en  rustig aan met het erg warme weer.




                                                                Liefs

                                                                              Nelleke
 

12 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie genoten hebben van een heerlijke vacantie, nu nog lekker thuis verder kalm aan doen en genieten van het mooie weer.
    Gelijk heb je, ik doe dat ook hoor, ben zoveel mogelijk buiten want het kan zomaar weer omslaan en we kunnen nog lang genoeg binnen zitten dan. Wat ziet jullie huisje er schitterend uit, een en al gezelligheid en zo knus en met zorg ingericht. Erg mooi Nelleke en wat fijn dat je man er geen problemen mee heeft. Gelukkig heb ik ook zo'n man, wat is dat toch fijn, ons huis is ook heerlijk ingericht met voornamelijk mijn smaak, heeeel veel rose en romantisch, ieder zijn smaak toch?
    Geniet nog lekker verder, ik zie het vanzelf weer als je wat nieuws te melden hebt, ben benieuwd of je een webwinkeltje gaat beginnen of niet..........
    liefs Hanny
    htpp://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nelleke,

    Ik mis je als de pieten!!! wat warm is het he!! Wat een mooie foto;s van je huis zeg echt super gewoon!! En die leuke foto van je popjes in bad is echt helemaal te gek!!! Ik wens je heel veel plezier nog in deze komende weken en hopelijk tot snel weer!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach moeten de dames van hun plaats, daar zullen ze niet blij mee zijn.
    succes met witten en jij ook nog een fijne zomer
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Nelleke,

    Wat ontzettend leuk om je prachtige huis te zien in Ariadne Brocante. Wat ziet het er TOP uit, helemaal af en passend in dit mooie blad!!
    Stilzitten is er bij jou niet bij, wat ben je een ondernemend mens.
    Érg mooie foto's op je blog, vooral de laatste waar je poppekinderen heerlijk in de zinken teil aan het badderen zijn. Doet me denken aan vroeger, met dit warme weer mocht ik zelf met vriendinnetjes lekker buiten in de teil flodderen.
    Doe jij nu ook lekker rustig aan met deze zomerse temperatuur?
    Lekker genieten van al je mooie verfwerk.

    Liefs en een warme zomergroet,

    Elizabeth





    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad.
    En geniet nog van de zomer!
    En veel succes bij het klussen. Straks weer een lekker opgeknapt en fris huis is ook wel wat.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nelleke, fijn even wat te horen van je en geniet van het mooie weer en het klussen in en om het huis.

    Ik zou het geweldig vinden als je een webwinkeltje ging openen het lijkt me een hele leuke nieuwe uitdaging.

    lieve groetjes,
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nelleke, Leuk om nog eens iets van u te vernemen. Heb het artikel gelezen op "alles brocante", heel mooi gebracht. Wat is je plaatje met je wildebrasjes in de kuip leuk, je krijgt er meteen een fris gevoel bij in deze hete dagen.
    Nog veel verfgenot en een fijne zonnige dag toegewenst!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn even een berichtje van jou. Gaat het goed met jullie? We horen binnenkort wel weer meer, toch?
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te lezen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Zo te lezen bruis je weer van de energie met al die klussen met dit warme weer. Wat een enige foto van je poppen in de zinken teil. Succes met klussen en vergeet niet ook nog een beetje van het mooie weer te genieten...

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nelleke, weer aan de slag na een heerlijke vakantie in Frankrijk.
    Leuk allemaal, wens je veel succes met je brocante!

    Fijn zomer weekend,

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heee meissie ... effe een kleine post .. wat gezellig ik ga nog eens proberen of ik het open krijg om te kijken ... liefs .. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is hier wel heel stilletjes, dacht al dat je op vakantie was. Dat klussen is geen pretje met die warme dagen, maar ik kan me voorstellen dat je het graag gedaan wilt hebben. Leuke reportage over jouw huis. Fijne zomer nog, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.