dinsdag 10 september 2013

EEN SWAP MET BRIGITTE

     
                                         Lieve lezers,

pfffff....na enkele uurtjes zweten en puffen lukt het me nu EINDELIJK om dit bericht te plaatsen! Wat er nu precies mis was...ik weet het niet, maar het ziet er naar uit dat ik weer een post kan plaatsen.
Het vervelende was, dat ik samen met Brigitte , van het creatieve blog: Bea Crea knutseljuf, rond  7 uur een post zou plaatsen......maar ik dat niet op dat tijdstip voor elkaar kon krijgen! Sorry Brigitte...maar hier ben ik dan eindelijk.

Brigitte en ik hebben samen een swap gedaan, al voor de zomervakantie hadden we het besproken dus we hadden samen ruim de tijd om het voor te bereiden. Vorige week kreeg ik haar pakketje.

Ik was SUPER verrast.....wat een moois heeft ze me gestuurd zeg!






HEt moet  heel veel werk zijn  geweest om dit allemaal te maken....een verzamelmap....die er ontzettend leuk uitziet, voorzien met allerlei envalopjes met daarin heel veel stansjes, sjabloontjes enz. (ik ben niet zo thuis in die namen van scrab en kaarten maken.)
Een prachtig bewerkt kistje met een paspop erop en muziekpapier.
Daarin weer papieren paspopjes om zelf mee aan de slag te gaan en alsof dat niet genoeg is...ook nog malletjes om zelf gipsen afdrukken mee te maken.
Dan vergeet ik nog de leuke flesjes op te noemen met gehaakte jasjes...zo leukkkk!!!

De verzamel map..... hieronder alle stansjes
e.d. die Brigitte voor me gemaakt heeft







Ja kijk maar eens goed...het is ongelooflijk!!!





 zo schattig die flesjes!!!


 Hier ben ik ook weg van!!!!!







 
 
 Alles in kleurtjes gemaakt die hier heel mooi staan, ik heb dan ook meteen alles een plekje gegeven.





 
 
 
 


Lieve Brigitte:
Heel erg bedankt!!!!! Ik ben er ontzettend blij mee, er zit voor heel wat freubel plezier in...en daarnaast is het ook nog eens mooi
om neer te zetten.

Het is nu wel jammer dat ik niet meer aan reacties doe (reden staat in de vorige post) maar voor al dit moois kun je je reactie bij Brigitte zelf zetten, dit is de link van haar  gezellig en creatieve blog.


                                                                  lieve groetjes


                                                  Nelleke


 

4 opmerkingen:

  1. Wow Nelleke wat een mooie post heb je er van gemaakt. Super mooie foto's. Wat goed dat het je uit eidelijk toch lukte.
    En je hebt gelijk alles staat prachtig bij jouw spulletjes.
    Ik vond het ook erg leuk om een swap met je te doen.
    Het gaat je vast lukken iets moois te maken met de stansjes. Een uitdaging om een ander stukje uit de hobby wereld te ontdekken.
    Ik vond het super leuk en een eer om iets voor je te mogen maken. En dan ook nog te horen dat je het leuk vind. En dan de foto's geweldig.
    Niet iedereen vind deze stijl leuk maar juist bij jou is het in goede handen.
    Voor herhaling vatbaar hoop ik!
    Als de stansjes uit het boekje zijn kun je het bewerken tot een foto boekje of memorie boekje als je wilt. Dat is de rede dat ik je de stansjes op deze manier stuurde. Hier http://pinterest.com/mihvj/printable-journaling/ heb ik heel veel leuke kaartjes staan om in het boekje te stoppen. Je kunt er leuke stukjes op schrijven.
    Ik wens je heel veel knutsel plezier met alles.

    Lieve groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Dit ziet er geweldig uit Nelleke, superleuk allemaal. Helaas ben je vergeten om het adres van Brigitte erbij te vermelden
    .liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nelleke,

    Je hebt prachtige dingen ontvangen van Brigit. Veel plezier ermee.

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Nelleke,

    Wat leuk dat je zo via je blog weer contact hebt met andere bloggers. Maar wat is nou precies een swap? Brigitte heeft inderdaad leuke dingen voor je gemaakt! Dat boekje, heel toepasselijk voor jou!
    Leuk om te zien hoe je een flesje ook weer op een andere manier kunt versieren. Heeft ze die stansjes met een cutllebug gemaakt of zie ik dat helemaal verkeerd. Ze zien er stuk voor stuk leuk uit, maar die fiets, schitterend!!
    Sigrid heeft vorige week met een cuttlebug gewerkt. Wat is dat een mooi hobby hebbeding...
    Jouw reactie via het uithangbord ziet er ook weer prachtig uit.
    Het was weer genieten Nelleke!

    Liefs,

    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.