donderdag 12 september 2013

LANG WACHTEN WORD BELOOND

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


zucht....




 
Wachten en nog eens wachten....op een nieuw baasje...
van kraampje naar kraampje, van marktje naar marktje,
niemand neemt me mee....
Niet omdat ik niet braaf ben geweest maar misschien omdat
ik al zo oud ben.
 



maar nu...na zo lang wachten werd ik gisteren opgehaald








Door mensen met een huis vol poppen en andere dieren, zoals Japie.....Japie heeft na lang snuffelen, mij gelukkig geaccepteerd!











En dan Mevr.Tijsterman.....die is (gelukkig) ook oud,en loopt op
wieltjes tegenwoordig....ik ben hier dus echt op m`n plek!








                                             



                                        Me = HAPPY!!!!





 

6 opmerkingen:

  1. Geweldig, fijn dat hij zo goed terecht is gekomen, mooi stel.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn dat je een plek hebt gekregen waar je gelukkig bent!
    Maar ehh...heb je ook een naam?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje.
    Fijn dat ie bij jullie een nieuw liefdevol huis gevonden heeft.
    Hij ataat prachtig tussen de andere twee
    Lieve groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeg...ik las net je nieuwste post over het veranderen in je huis...gave tips, maar scrolde ook nog naar beneden, bleek ik deze van het hondje nog niet gezien te hebben...kreeg de tranen in mijn ogen...wat lief van jou om hem mee te nemen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Nelleke,


    Toch weer een hondje! Wat een geluk heeft het beestje om in zo'n goed gezin terecht te komen.
    Leuk Nelleke dat je daar dan weer tegen aanloopt. Past helemaal bij je andere zelfgemaakte beestjes en zegt ook iets over jou: Je liefde voor dieren die zich ook op deze manier uit.

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.