maandag 2 september 2013

NIEUWE PASPOPPEN

Beste lezers,

Inmiddels is de zomerstop op mijn blog al een hele poos, en nog steeds is het buiten ZOMER dus zonde om binnen te gaan zitten.
Toch wil ik even een postje plaatsen met de paspoppen die ik laatst heb opgepimpt. Ik heb er diversen gemaakt. Die laat ik zo even zien...


De zomer was echt heerlijk om allerlei dingen te doen, zowel binnen als buitenshuis. Ik heb veel gedaan, geen moment verveeld, ben ook weer met een nieuwe pop begonnen. Een poosje geleden heeft iemand contact met mij opgenomen die ook op ongeveer dezelfde (haar eigen manier) poppen maakt naar voorbeeld van de Khäte Kruse poppen. Ik heb de foto`s gezien en was zeer verast!!! Zo mooi zijn ze! En nog meer dames die ze kenden maakte die poppen. Met hun heb ik een nieuwe gelegenheid om mijn passie te delen over de K.k. poppen, vooral het delen over het maakproces van de poppen met hun is zo leuk.

Echter...er gaat ook weer tijd in zitten met naar elkaar mailen en
hun forum, die combinatie met bloggen vind ik teveel. Dus ik moest een keuze maken en heb voor dat forum gekozen.
Uiteraard laat ik mijn blog wel staan op internet en zet ik regelmatig foto`s met een verhaaltje erop, maar ik kan het niet meer bijbenen om met andere bloggers over en weer te reageren.
Dus laat ik mijn reacties ook achterwege.
Tenslotte kun je mij met brandende vragen altijd nog mailen.

Nu dan de foto`s van de paspoppen:

 
 
 
 











Deze dame heb ik gepimpt voor mijn schoondochter (ze weet het nog niet maar krijgt hem a.s. Zondag voor haar verjaardag)










 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ook een aantal kleine paspopjes opgepimpt. Soms zet ik ze te koop op marktplaats. Je kan
tenslotte niet alles zelf houden.








Tot zover deze post,

                                          lieve groetjes


                                                                                   Nelleke
 

14 opmerkingen:

  1. Super zijn je paspoppen weer, echt heel mooi tot in detail....... en veel succes op het forum, forum's zijn ook erg verslavend hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nelleke ,

    leuk weer een post van je , nu met paspoppen....mooi zijn ze !! Wat leuk voor je schoondochter dat zij er een krijgt voor haar verjaardag. Feliciteer haar ook van mij , wil je dat doen ?
    Nelleke wat geweldig dat die mevrouw je mailde ...kan me voorstellen dat je nu dat forum gaat volgen. tenslotte heb je ook echte poppenliefde. Past zo helemaal bij jou. Ik wens je ongelooflijk veel plezier met het maken en delen van alle tips.
    Gelukkig laat je je blog nog staan. Kan zo af en toe eens op bezoek komen.
    Nogmaals heeeeeel veeeel plezier en lieve groetjes ... Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Nelleke,

    Jeetje wat jammer maar ik snap het wel hoor er gaat een hoop tijd in zitten in al dat gemail!!! Wel fijn dat je er nog wel leuke knutsels op zet!! Heel veel succes met het forum en hopelijk weer vol bruisende ideeen een nieuwe blogpost!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Nelleke,
    Je gaat een nieuwe weg inslaan door je meer toe te leggen op het maken van de KK-poppen. Dat lijkt me heel leuk en uitdagend en kan me voorstellen dat je dan niet alles meer kunt volgen.
    Ik zal je berichtjes en reacties missen, maar je hebt nu gewoon weer een nieuw forum.
    Ik wens je heel veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nelleke, jammer maar ben heel blij voor je dat je de dingen gaat doen die je heel graag wilt en tuurlijk daar horen keuzes bij en je houd je blog aan dus je bent niet helemaal weg en kunnen we nog genieten van al je mooie maaksels...

    Lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi!!!
    Fabulous mannequins! Great work!
    Here again of sunny days, maybe I'll go next weekend on the lake for a few days of vacation

    Hugs
    Patri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooo wat prachtig, jij hebt niet stil gezeten tijdens je blogstop!
    Erg mooi ook die voor je schoondochter echt een prachtig cadeau en die kleintjes ook super leuk!
    Jammer dat je niet meer blijft bloggen maar ik begrijp het want het kost enorm veel tijd!
    Je moet ook doen waar je hart ligt en dat blijk je nu gevonden te hebben, veel plezier met de andere poppendames en geniet maar blijf jezelf en aan jezelf denken!
    Fijne avond!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nelleke
    Wat ziet er dit weer allemaal fantastisch uit, super leuk zeg. Heerlijk is dit weer, lekkere nazomer, alhoewel het donderdag blijkbaar weer echt zomer wordt. Genieten dus, doe ik ook zoveel mogelijk nu het lekker weer is.
    Tja....soms moet je keuzes maken, in het reageren op berichten gaat inderdaad heel erg veel tijd zitten en dan moet je kiezen of je dit wel wilt en kunt. Je moet je hart volgen, dan is het goed. Gelukkig hou je dit blog nog en zet je er ook leuke dingen op. Succes, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nelleke,

    Wat leuk dat je lotgenoten met dezelfde passie hebt gevonden. Ik wens je veel plezier op het forum en met de poppen. Je paspoppen zijn prachtig. Je schoondochter zal wel blij zijn met dat mooie cadeau...en nu maar hopen dat ze niet op je blog kijkt.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Nelleke,

    Wat ben je toch lekker bezig, heerlijk he! Je paspoppen zien er stuk voor stuk prachtig uit en wat een prachtig cadeau voor je schoondochter!
    Het is zo leuk om iets te krijgen waar iemand zijn of haar energie heeft ingestopt. Dat zijn speciale cadeau's.
    Je foto's zijn ook weer fantastisch mooi!
    Bijzonder leuk dat je je poppenliefde kan delen Nelleke! Ik ben benieuwd hoe je nieuwe poppekind eruit komt te zien.

    Heel veel liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nelleke, wat een mooie paspoppen. Is de paspop in de smaak gevallen bij je schoondochter?
    Veel plezier met je nieuwe forum,

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had deze post toch mooi maar gemist.
    Hoe dat nou weer kan ik heb geen idee.
    Ze zijn weer schattig.
    Vooral de eerste vind ik een plaatje.
    En de kleine ze zijn zo mooi gelukt.

    Heel fijn weekend.
    Lieve Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nelleke

    Ik ben bij mijn zus achter de pc,want ik wil je evn vlug via deze weg laten weten dat ik gisteren Blikseminslag heb gehad.Alles is oke,maar de internet kabels zijn door gebrand,dus ik kan je niet mailen.
    Zodra ik internet weer heb,hoor je van me.

    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nelleke, na een lange pauze bij het bloggen en het pc gedoe ben ik er weer. De zomer is weer voorbij en ik krijg weer zin om aan de computer te zitten. Jouw paspoppen zijn geweldig. Maar dat verwondert mij niet van jou. Hoe gaat het met de rest van de familie?
    Hier gaat alles zijn gangetje, onze klein Viktor groeit lijk een kool.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.