maandag 14 oktober 2013

EEN DROOMBOEK

                                       
Hallo allemaal,

Ben jij een lezer? Ik probeer het iedere keer weer, maar val altijd na een halve bladzijde in slaap.
Dat geeft me een ideetje...ik maak een droomboek.





                                  Het boek maak ik van stukken dekens.
                       De sluiting heb ik van oude schoenen
                       afgehaald.


 
 
 
 
 




 
 

 
Iedere pagina een ander kleurtje. Het boek
is op de ouderwetse manier gebonden.

                             


                  
                                     
                                                       Ook nog wat te lezen.
                               
                             














 
 
Ja het boekenkussen ligt heerlijk!
De middelste pagina`s zijn van katoen,
die kan ik er ook makkelijk uithalen
om te wassen.
 
 
 
 


                                
                              Soms ben ik allergisch voor wol, daarom
                    een zakje (van een oud kussensloop)
                    erin genaaid waar een zakdoekje
                    inpast.

                              




                             En zo ligt ie er nu bij. Uitnodigend om op
                    te gaan liggen.
                    Ben ik ook wel aan toe na zón postje plaatsen,
                    het gaat namelijk niet vanzelf. alles danst in
                    het dashbord. Het lijkt wel een gok machine.
                    De zinnen komen daardoor ook raar op het
                    blog terecht.
                    Helaas kan ik op enkele blogs niet komen
                    dan komt de computer vast te zitten. Jammer
                    vooral bij de blogs die ik graag volg.
                    Hopelijk is dat maar tijdelijk.

                                           Fijne week allemaal
                                                    liefs
                                                 Nelleke
                  
                           

 

17 opmerkingen:

  1. Och Nelleke het is toch te leuk allemaal.
    Wat een origineel idee en wat ziet het er gaaf uit.
    Nu maar lekker slapen, morgen weer gezond op.
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan en wat is dat boek groot zeg.
    Hopelijk gaan de problemen weer vanzelf voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi zacht boek Nelleke, echt om lekker zelf bij te fantaseren en te dromen,

    Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaha, hoe verzin e het weer...
    Het is dus een soort van 'hoofdkussen' geworden ...
    En ja, ik ben een lezer, maar er ontbreekt me vaak de tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dat weer mooi gemaakt! super zo'n lekker zacht droomboek....
    Liefs,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat allemaal weer prachtig gedaan. En zo mooi in foto's vastgelegd. Ik zou er op dit moment ook wel op willen liggen en dan heerlijk dromen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n droomboek lijkt me heerlijk Nelleke!!! Ik vind die foto met het liggende popje echt het leukst!!! Ik hoop dat het van tijdelijke aard is met je blog. Een hoop mensen hebben het ook met mijn blog ik denk dat het weer een foutje is bij blogger zelf.

    Het was weer een heerlijke post!!

    Weltrusten!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Nelleke, wat een ontzettend leuk idee een droomboek en wat is je pop toch mooi en wat ligt ie lekker te slapen je zou er zo naast gaan liggen hihi...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig, leuk om te zien als het op de bank ligt want in eerste instantie dacht ik dat het veel kleiner was, een leuk idee en Simon(??) ligt er zo lekker op. Vervelend is dat als je pc vast komt te zitten bij sommige blogs, ik heb dat ook soms, heel vreemd, ik moet dan mijn eigen blog ook weer opnieuw opstarten.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bedoelde dus dat ik zowel het blog wat vast zat als mijn eigen bericht moet opstarten haha.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahha....Hanny,

    nee, niet Simon, die kan niet met de oogjes dicht, dit is weer een andere (eerder gemaakte) pop.

    bedsankt voor je reactie,

    groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nelleke, wat een leuk idee, hoe verzin je het allemaal? Enkel jij kan dat! Zie kleine Anika daar liggen, helemaal in dromenland, zou er wel willen naast liggen!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Nelleke,

    Wat heb je dit weer leuk verzonnen. Je bent echt bijzonder creatief! Leuke stofjes allemaal en díe foto's met je zelfgemaakte pop, SCHITTEREND!

    Lieve groet,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi lieve Nelleke! Dit is een echt knuffel (lees) boek! Hoe verzin je het. Een gave hoor zo'n rijkelijk fantasie hihi

    Op de een of andere manier kom je niet in mijn dashboard terecht. Ik zal eens kijken hoe dat kan. Enne ja je letters dansen ... ;-))
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Nelleke, aller eerst bedankt voor je lieve reactie :)
    Ik zag dat je ook een tijdje je blog zonder reacties had, ik ben blij dat je ook weer "gewoon " verder gaat bloggen, het is namelijk erg gezellig bij jouw :)
    Wat een idee weer........een droomboek, echt iets voor jouw !
    Maar het ziet er in ieder geval heel apart en zacht uit!

    Nog een fijne week.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Nelleke.
    wat een gaaf project van jou dat boek en hoe kom je er toch steeds op.prachtig gemaakt en zo leuk dat je daar oude dekens voor hebt gebruikt.
    heerlijk woonkamertje heb je en je standaar met alle leuke spulletjes er op is zo,n gezellig hoekje.
    fijn weekend en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heerlijk Nelleke idee dit droomboek!
    Erg mooi met die verschillende stofjes en mooie " kaft" met sluiting!
    Ook weer helemaal jij om daar weer zo'n mooi verhaal van te maken met lief popje erbij...wat zal hij lekker slapen daar!
    Ik lees weer door.....

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.