woensdag 23 oktober 2013

Een nieuwe jas

 
 
 
   
                                        Hallo allemaal.

Van (alweer) een oude wollen deken, heb ik een jas genaaid.
De jas is voor pop Sarah, de pop die ik eens opknapte, en er
een post van  had gemaakt. 
(Als je pas dit blog volgt en dat wil zien, klik dan hier)
De jas is afgewerkt met een applicatie aan de onderkant, rozenknoopjes en een grote strik op het achterpand. Het patroon heb ik uit een poppenblad.







 
 
Kom Sarah, trek hem eens aan.....
 








                                                                 Ja, hij zit goed!











                            Trek hem nu maar weer uit, want deze post is ergens anders voor
                             bedoeld! Dit was een lokkertje om mensen hierna toe te krijgen.
                             We willen graag de nieuwe achtergrond van dit blog laten zien.
                             Die heeft namelijk ook een nieuw jasje gekregen. Al jaren had ik
                             dezelfde achtergrond, gemaakt door Eva, van Bildkonst klik hier
                             Eva maakt schitterende achtergrond decors voor blogs, veel mensen
                             maken daar dankbaar gebruik van. Om mijn blog een persoonlijk
                             tintje te geven heb ik bij Eva deze achtergrond besteld. Graag wilde ik
                             er poppen van mezelf in hebben, ook bij de header.
                             Dat heeft ze dus gedaan, door deze poppen uit te kiezen, waaronder
                             ook de pop Sarah!
                             Eva heeft de achtergrond met prachtig kant bewerkt wat aan de zijkanten
                             te zien is, in het midden zit datzelfde kant maar ik heb dit
                             keer de binnen strook van het blog in een neutrale kleur gedaan
                             zodat de teksten duidelijk te lezen zijn.






                          Ze is er zo blij mee daarom zingt ze het lied van dit blog
                          van de echte Sarah, na. Je zou het moeten horen...zo mooi!









 
 
 
Ze houd niet op met zingen terwijl ze de
hond nog moet uitlaten.....
 
 
 



                        Bedankt voor je bezoekje, en Eva....heel erg bedankt voor het mooie
                        achtergronddecor.


                                                                                Lieve groetjes
                                                                                                                  Nelleke

15 opmerkingen:

  1. Hej Nelleke, het ziet er prachtig uit, maar dat vond ik van je vorige achtergrond ook. Het is wel erg leuk dat nu je eigen poppen zijn gebruikt. Ik voel me hier op je site weer helemaal thuis,
    Het jasje van de pop is ook schitterend.
    Fijne dag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nelleke,

    Elke keer weer geniet ik van je berichtjes en originele creaties. Van reageren komt het niet zo vaak maar ik wil je nu toch graag laten weten dat het er allemaal super verzorgd uit ziet.

    Ik kom graag weer een keer langs.

    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nelleke,
    Wat ziet je Blog er weer schitterend uit met haar jasje en ook Sara ziet er beeldschoon uit in haar mooie, warme winterjas..kan ze lekker gaan wandelen met haar hondje, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, lekkere warme jas voor Sarah. Prachtig gworden Nelleke!
    Je achtergrond ziet er ook perfect uit. Heel leuk met je eigen poppen er in!
    Alles je blog was aan het verschuiven, nu via mijn telefoon gekeken. Ik probeer het deze week nog een keer via de laptop dan heb ik wat groter beeld en zie je mooie details dan beter.

    Lieve groet,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sarah is klaar voor de winter. Wat een mooie jas heb je gemaakt. Je blog is ook (weer) prachtig geworden.


    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee keer prachtig, Nelleke!
    De jas die je maakte voor Sarah ziet er heel mooi uit, staat haar prachtig!
    En je nieuwe achtergrond is ook heel mooi, hoewel je andere ook mooi was. Maar nu nog meer persoonlijke accenten erin.
    Een mooie dag verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi Nelleke, je achtergrond is super zo met je eigen poppen heel mooi en helemaal 'Nelleke'...

    De jas vind ik super en de pop is zow schattig echt een mooi plaatje...

    liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Nelleke, zowel je achtergrond als ook je pop.
    Prachtige jas, ohh ik wou dat ik zo handig was!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Nelleke,

    Wat gaaf die jas en wat knap gemaakt weer!!!! En die achtergrond vind ik echt helemaal te gek!!!! Dat is een achtergrond om verliefd op te zijn!!

    Allemaal weer helemaal super!!!!

    Heel veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend je nieuwe layout!op Sarah is echt een bofkontje hoor!
    Prachtig dit jasje dat je voor haar gemaakt hebt!
    Dat je dit van een deken hebt gemaakt niette geloven toch!
    Fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Scattige pop Nelleke, haa rhaar zit zo grappig en het jasje heb je ook zo mooi gemaakt! De achtergrond is subliem, Eva is een artiest!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Nelleke, wat een prachtige achtergrond en header.....zooo mooi met je eigen poppen, dat heeft Eva werkelijk super gemaakt !!
    Het jasje van Sarah heb je weer geweldig mooi gemaakt, het is net een jasje wat al heel oud is, en het staat haar prachtig.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zo een gepersonaliseerde achtergrond, helemaal geslaagd en 100% jou!
    Wat een prachtige wollen jas heb je gemaakt voor Sarah, terug afgewerkt tot de kleinste details, heel mooi!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,
    Heb ik toch zomaar drie van je berichten gemist.
    Je achtergrond is helemaal mooi met je eigen pracht poppen.
    Het jasje is super en zo zal Sarah het vast niet koud krijgen deze winter.
    Het paspopje wat een beauty weer zeg.
    Heel erg mooi gemaakt. Super mooi van kleur.
    Ik zag mijn blog bij je leuke blogs staan. Wat lief dank je wel.
    Voel me vereerd echt waar.
    Je nieuwste aanwinst de primitive pop daar moet ik even aan wennen.
    Ik vind haar wel een schatje. En bovendien heel erg mooi gemaakt. En misschien klopt het wel dat haar gezichtje te echt is voor een popje.Ze is prachtig oud gemaakt en lijkt zo van een zolder te komen.
    Super allemaal weer. Je bent er maar weer druk mee geweest. Ben blij je toch weer vaker hier te treffen.
    Heeel veel lieve groetjes en een fijne zondag. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.