zaterdag 26 oktober 2013

Mevr. Tijsterman en haar lammetjes

Hallo....

Dat is grappig... toch nog een nieuwe blogpost van mij, terwijl ik geen blogposten meer schrijf. Er is ook geen melding van deze post, omdat ik hem in een oude post schrijf. Dus als je hier nu bent om dit te lezen komt dat door toeval, pinterest of omdat je van mij een persoonlijke uitnodiging hebt gekregen om dit te lezen.

Inmiddels ben ik een aantal weken gestopt met bloggen, geen spijt van.
Ik schrijf dit stukje op 28 maart,2014.
De reden waarom ik toch nog een blogpost zet is het volgende...

Er is een wonder gebeurd!

Mensen die mij kennen en dit blog al langer volgen kennen ook Mevr. Tijsterman het schaap op wieltjes. Daar gaat het nu om.
Het verhaal van Mevr. tijsterman is het volgende:

Mevr. is inmiddels al op hoge leeftijd, ze is altijd vrijgezel geweest,
een eigenzinnig, creatief en absoluut sociaal type.
Veel mannetjes heeft ze aangetrokken maar ook weer afgestoten.
Sinds een aantal jaar werken haar poten niet meer en beweegt ze zich voort op wieltjes.




Ook haar ogen gaan erg achteruit door haar hoge leeftijd.

maar....een aantal weken geleden vond ik haar ineens zo dik!
Ze had ook opeens een kleedje om, waarschijnlijk om het te camoufleren..... ik weet niet?











Ik doe haar een beetje op dieet...maar ze word steeds dikker...
ineens hoor ik vreemde geluiden vanmorgen vanuit de keuken
Mevr. Tijsterman maakt rare bokkesprongetjes.... en toen
na een paar uurtjes spartelen zag ik ineens iets kleins

een lammetje....en na nog een klein uurtje...nog eentje..
Hey..............hoe kan dat dan???






Een jongetje en een meisje...blakend van gezondheid!

Ik sta paf natuurlijk! Die oude Mevr. Tijsterman...wie had dat nu gedacht???

Maar van wie kan dat nu zijn??




Misschien van dit onschuldige schaap? Dat ligt vlakbij Mevr. Tijsterman in de keuken.

Of misschien van Tommy??? Wie is Tommy?, Dat is het hondje van mijn vriendin,  en Tommy heeft hier pas gelogeerd...




Tja....nu ik eens goed kijk naar de lammetjes hebben ze er wel wat van weg!




Maar goed, de lammetjes zijn gezond en met Mevr. tijsterman gaat het ook heel goed...tis een wonder!!!











Dit mooie lente wonder wilde ik heel graag nog op mijn blog zetten, in een verborgen post.
Nee, ik ga er verder niet mee door.
Het is goed geweest zo.


Lieve groetjes


Nelleke