donderdag 31 oktober 2013

vriendjes (nieuwe poppen)

Hallo mensen,

Vodje is (in de vorige post ) nieuwe vriendjes beloofd.
De vraag  nu is,  is  dat ook uitgekomen??


 
 
Hey vodje zit je daar te wachten? Overal liggen rommeltjes
om een paar vriendjes voor je te maken.Wat een puinzooi kan een mens toch maken.
Maar...kijk eens op de volgende foto...
 
 

  

Je nieuwe vriendjes!















Vodje krijgt nog meer goed nieuws vandaag, Ze word geadopteerd!
Binnenkort krijgt ze een fijn huis!













Dus maak ik alvast weer een nieuw vriendje voor de vriendjes van Vodje,want die gaan haar vast en zeker missen.



Fijne dag allemaal,


                                             lieve groetjes


                                                                                     Nelleke
 

12 opmerkingen:

  1. Wat knap dat je zo'n uitdrukking in die gezichtjes kunt krijgen.
    Ik hoop wel dat Vodje in zijn nieuwe tehuis wat vrolijker gaat kijken. Hij ziet er nu echt ongelukkig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Corrie,

    Misschien toont Vodje wat ongelukkig maar het is meer een typetje wat afwachtend is, die eerst de kat uit de boom kijkt zeg maar. Dus niet ongelukkig.

    groetjes


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh WHAUW Nelleke wat weer mooi, ik vind ze prachtig zo leuk aangekleed ook. De creativiteit spat er weer van af je maakt zulke mooie dingen. Ik zit nog steeds met de prachtige paarse met gehaakte rand poncho te denken. Ik was echt op slag verliefd. Maar kom ik dwaal af je maakt deze poppen ook weer geweldig mooi. Ik wens je een fijne avond, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit hier helemaal te smullen van het kijken! Ik vind ze prachtig. De vorige keer schreef ik geloof ik al iets over de armoede wijken uit de 30-jaren, ik kan er niets aan doen, de associatie blijft en dat is dan een compliment!
    En ik heb nog een associatie, dat komt omdat jij ze zo beeldend maakt.
    Ik heb ooit een keer het schilderij "het dode kindje" gezien en dat vond ik heel indrukwekkend en daar doet dit witte popje mij aan denken , vanwege de kleding, zij het dat zij gewoon haar ogen open heeft en ik ook heel benieuwd ben wat van deze associatie overblijft als zij klaar is.

    Veel liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef...Gerry,

    De opmerking over de armoede die snapte ik wel... maar deze met het dode kindje niet echt.
    Ik heb weleens een popje voor mijn raam gehad, jaren geleden, toen zei iemand:
    Het lijkt net een baby daar daar is opgehangen... buiten die persoon om zijn er ook leuke reacties geweest. Die bewuste pop was één van de vrolijkste poppen die ik heb gemaakt.Maar toch heb ik die pop toen weggehaald, vanwege die reactie.


    Deze witte krijgt dus ook geen "'dode" uitstraling. Ik schrik niet terug voor dode mensen overigens, het kan er ook mooi en sprookjesachtig uitzien. er zijn ook veel foto`s gemaakt vroeger van dode mensen en kinderen.

    bedankt voor je compliment, en je eerlijke reactie.

    liefs
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verkoop jij die prachtige Vodjes???
    Zo lief
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nelleke,'

    Wat fijn dat vodje een nieuw huisje strakjes krijgt!!!! Hopelijk zal ze daar ook omringt worden met andere mooie poppenkinderen!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze super.
    Vodje is met het andere gezichtje een stuk mooier geworden.
    Knap gedaan weer.
    Fijn weekend.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Nelleke,
    Je hebt echt niet stil gezeten het zijn weer stuk voor stuk prachtkindjes geworden. je geeft ze allemaal zo een eigen sprekende uitdrukking op hun gezichtje, en kan er de stemming van aflezen. Eén ding zou ik persoonlijk wel doen, en dat is hen een kapje opzetten, het is maar mijn idee hoor!
    Leuk dat vodje een nieuwe thuis krijgt!
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Nelleke
    Ik vind ze helemaal super je vodjes.........ik zie ze als kindjes die al een heel leven achter de rug hebben........mooi hoor!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw vodje vind ik echt superrrr het heeft echt de sfeer van een oude pop die al jaren bengelend aan 1 arm door een klein meisje is meegezeuld.Noem je dat een doorleefde pop? dat paars roze jurkje vind ik een plaatje ik kan dus niet wachten om te zien wat voor een mooie pop hem aankrijgt.weet je wat nou zo grappig is ik vind die pop zonder gezicht juist prachtig misschien komt dit doordat mijn moeder 2 van die poppen heeft.Die heeft henrie ooit voor haar meegenomen uit amerika .ze zijn gemaakt door de amish dat volk is bekend door hun eenvoud ze hebben geen spiegels en dus ook geen gezichten op hun pop.Het is een heel streng geloof best eens interresant om te lezen.Heb je hier wel eens van gehoord?Het jasje van sarah vind ik erg mooi vooral door die strik op haar kont daardoor krijg je zon mooie bolling noemen ze dat niet een keutje??Ik vind je droomboek ook weer een erg leuk idee en een boek lezen dat vind ik nog steeds heerlijk als het boek me pakt dan val ik niet in slaap maar ik lees de laatste tijd veel te kort.Heb nog een hele stapel liggen die ik wil lezen dus maar geen droomboek voor mij hihihihi komen me boeken nooit uit.Nou ik ga eens aan de slag ,spreek je weer,

    groetjesssssssssss


    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.