maandag 11 november 2013

toegevoegde post met pop: Luuske









Deze post toegevoegd op 27 Sept.2015 als uitzondering voor iemand in het bijzonder waar deze  foto's voor  genomen zijn en ze het allerleukst hier te bezichtigen.







 De laatste twee poppen heb ik op een andere manier gemaakt dan de voorgaande modellen. Deze hebben daardoor en mooier achterhoofd en oortjes.  Deze baby pop moest lekker mollig worden, en dat is ze zeker!




































Hoe leuk de pop ook is, de kleertjes maken het elke keer weer af.






















 Een pop met de hand geschilderd is niet helemaal synchronisch, dat heeft als voordeel dat het verschillende uitdrukkingen kan hebben,...soms dromerig...





Soms tevreden, soms een beetje sip.



































 Lieve Luce, toen ik eraan begon had ik al een beetje een beeld hoe het zou kunnen worden maar ook voor mij blijft het elke keer weer een verassing hoe de pop gaat uitpakken. Mede dankzij jou ben ik er nog steeds mee bezig, ...het poppen maken. Er zijn zat keren geweest dat ik alle poppen de hoek heb in gegooid, en al weet ik dat je je dromen moet waarmaken en dat vooral zelf moet doen, mensen zoals jij die me aanmoedigen en het talent erkennen geven net dat steuntje om weer door te gaan. 




































































Lieve groetjesss










                                                  Lieve mensen

De herfst is mooi, soms grillig... zoals de storm vorige week. Maar klagen mogen we hier helemaal niet , gezien de omstandigheden bij de filipijnen. Echt vreselijk! Ik wens ze veel steun en hulp.

Met de harde wind vliegen de takken  om  mijn oren, ik vang er één op...één die wel heel mooi is. Gratis herfstdecoratie dus, gekregen van moedertje natuur.

Ik zet hem in een vaasje, in de poppenhoek.













Jaaaaaaaaahhh......leukkkkk...jasjes en jurkjes erin!




Van deze hoek zijn ook foto`s genomen voor in het magazine:
Shabby style. Ik weet niet of dat geplaatst is, heb nog steeds niks ontvangen.... 












Wat dacht je van een kersbal/rechthoekhanger ??..... heb ik ze vorig jaar allemaal met de hand gemaakt...kun je ze nu kant en klaar kopen bij het tuincentrum. Makkelijk en net zo leuk. Ik heb er 3 gekocht
Nee.....ze hangen nog niet officieel, alleen even voor de foto. Geen kerstdecoratie voor de sint weg is.



 Deze dus ook gekocht...zit het hangertje op z`n kop (volgens mij)
en nog één, (volgende foto).






Laatste foto... wie weet komt er nog een klein pakje in deze warm gebreide slofjes....


fijne week allemaal....en bedankt voor je bezoekje.


                                                           liefs


                                                                            Nelleke