zaterdag 16 november 2013

foto`s

Hallo allemaal,

Hier een aantal foto`s uit shabby life,


 Deze foto (dit is het origineel) is in onze slaapkamer genomen. Het grappige ervan is dat ik de vleugels (gemaakt van oude katoenen slopen) te koop had gezet op marktplaats. Er was geen interesse voor (ondanks de lage prijs) ik blij...nu achteraf, want ik vind ze toch nog erg leuk en nu staan ze op de foto.



 Deze foto (ook het origineel) is mijn favoriet, De etagère heeft manlief gemaakt van oude bakblikken, Er liggen gehaakte kleedjes,
(sommige van mijn moeder) oud kant een leuk popje en een fotootje van Youp in. Deze etagère was 2 jaar geleden een kerstboom. Ik heb er al veel mee gedaan dus.



 Dit hoekje (wat ik vaak verander) is wel bekend op mijn blog.





                                               Mijn atelier







 
 

 
 
De laatste 3 foto`s zijn een aantal foto`s genomen uit het blad die ik eindelijk via Joke uit Frankrijk  heb gekregen. Moeilijk om van je zelf te zeggen dat het mooi is, maar ja...het is het wel...  mooi!! Er staan nog veel meer pagina`s in, maar deze wilde ik graag hier laten zien en delen.

Zo, nu is er wel genoeg geschreven over de reportage  voordat iedereen er helemaal tureluurs van gaat worden... ik ga weer verder op de oude voet  met poppen en allerlei andere decoraties maken...kerst-ideetjes bedenken enz. enz.

Bedankt voor jullie bezoekjes en erg leuke reacties over de afgelopen posten.

een heel fijne weekend verder,

                                                      lieve groetjes Nelleke

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie reportage!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nelleke,
    je mag terecht trots zijn, wat een mooie foto's en zó leuk dat je in dat magazine staat..MOOI..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poehhhh al dat moois ben er stil van erg prachtig allemaal!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit leuk om te zien/lezen!
    Jouw kraagje heeft hier nog steeds een mooi plekje.
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi hi what a fantastic atelier you have. So simple and unique. Just wonderful. Have a nice weekend
    Silvie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een verdiende reportage, heel eervol, Nelleke!
    Wat heb je toch een bijzonder sfeervol huis!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Nelleke, wat een prachtige foto's en je spullen zijn echt heel mooi alles klopt en past zo goed bij elkaar...

    Fijne zondag,
    liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he Nelleke? Mes felicitations!

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk en je mag er zeker trots op zijn. Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, nou helemaal mooi. Wat een sfeertje!!!!
    Daar kan ik een voorbeeld aan nemen hoor
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een eer! Het is een prachtige reportage.

    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke reportage! daar kun je met recht trots op zijn, prachtig!

    Ik zat nog even te kijken naar je vorige post met zwarte piet, en toen viel mijn oog ineens op het kleine popje met het gebreide mutsje, dat koppie is precies mijn kleinste oppaskindje :-). Ik vroeg het net aan Dennis, op wie vind je dat koppie lijken en die zei het ook meteen, leuk he?
    Nou Nelleke, geniet van je mooie reportage en een fijne dag nog verder!
    Liefs, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat een mooie foto's. Zo sfeervol is je huis ingericht ... prachtig. De reportage in zo'n mooi blad ... geniet ervan.
    lieve groeten ... Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Nelleke, wat een prachtige reportage, en wel verdient !!!
    Ik had het geluk dit mooie tijdschrift bij Janny te winnen.....dus ik verheug me al op die mooie foto´s van jullie alle twee :)
    Nog een hele fijne zondagavond :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou mij verveel je niet met de foto's uit het magazine en natuurlijk ben je trots, en terecht! Ik vind het telkens weer genieten hier, zo leuk om te zien hoe creatief jij telkens bent!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nelleke, wat zien de foto's er mooi uit, EINDELIJK heb je hem in handen! Heb je ook al een exemplaar voor mij? Ik kijk er echt naar uit!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nelleke.
    Nou ik begrijp heel goed dat je best trots bent dat je in blad bent komen te staan. Je hebt een prachtig huis vol met mooi ingerichte hoekjes.
    Het is terecht dat ze je gevraagd hebben Ga maar lekker genieten van het prachtige blad en geniet van het leuke fröbelwerk wat je maakt!!
    groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nelleke, Your photos are all so beautiful.
    Your photos are in a Magazine, that is great!
    ♥ Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige reportage Nelleke. Fijn dat je het blad nu eindelijk in je bezit hebt. Lijkt me bijzonder om je eigen woning in een Frans blad te zien.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een reportage in dit mooie blad is een ode aan jou Nelleke.
    Fantastisch zoals jij je huis hebt ingericht,alles zelf bedacht en gemaakt!! Zó mooi, je bent echt uniek!
    Via je blog nu wat bekeken uit het blad maar ik hoop het ook nog echt in handen te krijgen.

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier was ik gebleven met lezen op je blog dus ik lees nu even gezellig bij....prachtig deze foto's en wat goed inderdaad datje de vleugels niet verkocht had!
    Wat zul je trots zijn hier mee!
    Heerlijkom te zien hoe mooi dit allemaal in beeld is gebracht in zo'n mooi tijdschrift!
    Ik lees ffff door...

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.