dinsdag 24 december 2013

Mooie poppen-kalender

Lieve mensen,

Hierbij mijn kerst en nieuwjaarswensen! Dat het voor iedereen een mooi jaar mag worden waarin gezondheid, geluk, liefde en vrede de hoofdrol gaan spelen.

Mijn nieuwe jaar gaat in met een kersverse geprinte jaar- kalender.
Die kalender heb ik zelf samengesteld met foto`s van mijn zelfgemaakte poppen en knuffeldieren. Voor iedere maand heb ik verschillende foto`s gemaakt,  steeds een nieuw decortje , dat was erg leuk om te doen, in feite ben je gewoon met poppen aan het spelen...hihi....

Klein stukje tekst erbij, mooie kleurtjes achtergrond en dan de indeling maken. In de eerste plaats leuk om te maken en daarbij heb je een persoonlijke kalender.

 
 
 
 
 
Het zou toch TE gek zijn als er ooit eens boekjes, kalenders en kaarten van mijn poppen en beren op de markt kunnen komen.. op deze manier laten drukken is ook erg leuk, voor mezelf en vrienden. Het is alleen niet de goedkoopste weg.
 
 

 
 
 
Nog helemaal blanco....alle afspraken, gebeurtenissen e.d. komen er vanzelf weer in te staan, voor je het weet is er straks weer een jaar voorbij...Maar...voorlopig gaan we er nog aan beginnen. Laten we hopen en wensen op een positief jaar.

Wanneer ik weer iets nieuws te melden heb, in het nieuwe jaar, waarvan ik vind dat het leuk zal zijn voor dit blog,  zal ik het schrijven of met foto`s laten zien. Maar zo vaak als afgelopen jaren zal dat niet zijn.
Er zijn andere dingen die voorlopig de aandacht verdienen.

Nogmaals mijn dank voor alle leuke reacties en bezoekjes hier op het blog.


lieve groetjes,

                                                Nelleke



 

18 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie, persoonlijke kalender gemaakt.
    Ik wens je fijne feestdagen met iedereen die je lief is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom even bij je langs om je heel mooie dagen toe te wensen, alle goeds voor jou en je familie.
    Sterkte met alle zorgen.

    Een lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kalender zeg, heel mooi gemaakt. Ik wens je vanaf hier hele fijne kerstdagen, geniet van en met elkaar. Maak er een sfeervol kerstfeest van, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kalender is dat. Dat is elke dag genieten als je daar naar kijkt.
    Goede dagen en ik heb genoten van al je berichten en foto's.
    Hopelijk tot gauw.
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. excellent post, very informative. I ponder why the other experts of this sector
    do not notice this. You must continue your writing.
    I am confident, you've a great readers' base already!


    My blog post :: web hosting review ()

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nelleke!Wat een superleuke kalender!Ik maak ook elk jaar een nieuwe, wel anders hihi....
    Ik wens je dan ook Hele fijne feestdagen en een creatief 2014.....
    Ik kijk al weer uit naar alle nieuwe knutsels van jou!
    Liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Nelleke! Wat ziet hij er prachtig uit, bestel er maar direct één voor mij, kan niet wachten om hem te zien.
    Nog een prettige kerstdag!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Nelleke, een prachtige kalender! Ik zie je al helemaal bezig met alle mooie decors maken.
    Een blogpost of niet...ik wens dat je alle dagen in vrede, gezondheid en geluk mag doorbrengen.
    Heel veel liefs en een dikke knuf voor jou!

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Nelleke, een prachtige kalender! Ik zie je al helemaal bezig met alle mooie decors maken.
    Een blogpost of niet...ik wens dat je alle dagen in vrede, gezondheid en geluk mag doorbrengen.
    Heel veel liefs en een dikke knuf voor jou!

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Nelleke
    Wat een geweldig mooie kalender is het geworden, prachtig.
    Ja, je hebt gelijk soms zijn andere dingen belangrijk en hebben aandacht nodig.
    En moet je eventjes keuzes maken.
    wij horen wel weer van elkaar.
    liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag het al op facebook, echt schitterend heb je die kalender gemaakt Nelleke!
    Geniet nog lekker van tweede kerstdag!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Nelleke, wat is dit een heel leuk idee en wat heb je het weer mooi gemaakt meis.

    Ik wens je alle geluk, gezondheid en liefde toe in het nieuwe jaar en ja soms moet je keuzes maken waar je aandacht en energie naar toe moet gaan. Ik zou je blog met grote regelmaat blijven bezoeken want ook de oudere posten zijn heerlijk om even in weg te kruipen.

    Bedankt voor het afgelopen jaar en toch hoop ik je met regelmaat op blogs tegen te komen.

    Heel veel liefs,
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoe knap gemaakt van je mooie poppen ... echte poppenliefde !!
    Wat een werk moet het zijn geweest , maar voor jou is het zoals je zegt ook spelen. Het zou inderdaad te gek zijn als je al dat moois eens kon uitgeven in boekvorm. Ook al je ontwerpen , daar zou je heel veel mensen blij mee maken. Was er nu maar zo'n uitgever. Maar wie weet.
    Nelleke alle goeds voor jou en je gezin ... lieve groeten ... (Jo)willeke. Bedankt voor je kaart !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kalender Nelleke, wens je veel geluk in het Nieuwe Jaar en veel poppenliefde!

    Lieve groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Nelleke, so ein bezaubernder Puppen Kalender, er gefällt mir sehr gut…….
    Ich wünsche dir und deinen besonderen Puppen ein glückliches Neues Jahr, viele Freunde und Dankbarkeit!

    ich grüße dich herzlich, Anna Luise
    kann man deinen Puppen Kalender kaufen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Nelleke, wat een prachtige kalender, weer zo´n gaaf idee :)
    Lieve Nelleke, ik wens je een héél gelukkig en vooral gezond Nieuw Jaar, en dat ik hoop dat ik nog heel lang van je mooie Blog mag genieten !!!!!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartstikke leuk! Gelukkig en gezond 2014!! Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Nelleke
    wat had je een prachtige pop te koop op markplaats en hij is ook al verkocht zag ik
    wat een gezellige blogpost weer en de kalendertjes zijn super .
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.