dinsdag 10 december 2013

2 korsetjes





                                                                     

                       

 
 

 Ook de goedheiligman houdt van poppen. Veel kleine maar ook grote meisjes krijgen een pop in hun schoen. Sterker nog....zelfs de poppen krijgen een kadootje  van hem.


 Er werd vandaag  een mooi pakje voor Sarah bezorgd, de deksel heeft de afbeelding van een balletmeisje. Sint heeft goed onthouden dat Sarah van ballet houdt.

 Met een bonzend hart doet Sarah de deksel er af... en ziet daar iets liggen wat ze al erg lang op haar verlanglijstje heeft staan... het is een.....



 
 korsetje.....


Dat moet worden aangepast natuurlijk!
 
 
 
 Na wat stoeiwerk zit het als gegoten! Maar..hela...is dit nu eigenlijk de voorkant...of


 
is dit de voorkant??? Kan beide eigenlijk. Onderin de doos ligt nog een korsetje, Mmmm...denkt Sarah, die kan ik dan andersom dragen....(tja...blijft volgens mij hetzelfde want die kan ook andersom)

 
 
 
 
( De korsetjes heb ik gemaakt van een  groot model, er gingen precies 2 stuks uit. kostte me wel een paar naaimachine naalden, en een paar uurtjes werk maar het zijn wel leuke korsetjes geworden, al zeg ik het zelf. )

 
 
Sarah is al verwend, ikzelf krijg vandaag ook een pakje, via de post
misschien word het pas morgen bezorgd, het weer is zo slecht. Op dit moment onweert het hier en is er een hagelstorm. Daarbij loeit de wind....Sinterklaas heeft het niet gemakkelijk dit jaar op 5dec.
 
 
 
lieve groetjes
Nelleke
 



                                 

 

11 opmerkingen:

  1. Leuk de kransen! Heb je mooi gedaan!
    Ook het boompje voor je zoon.
    En je bent zelf ook verwend door de Sint, hele mooie huisjes met een mooie herinnering.
    Ik houd het ook heel rustig met de kerst. En dar is niets mis mee.
    Volg je hart!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Gerrie,
    Ik heb het misschien onduidelijk geschreven. Het is èèn huisje voor en achterkant staan op de foto`s. Heel mooi afgewerkt met speciaal papier, kant en labeltjes.

    groetjess

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kransen, een goede tip. en Jouw cadeau is heel origineel.
    Bij ons ook geen kerstdrukte in huis. Ik geef er niet zo om.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee van de kransen! En het huisje zo mooi én met de foto's erop van je lieve hond!En de Kerstboompjes, echt winters om te zien met het bont,

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt.
    en wat een creativiteit , en ik sta iedere keer weer versteld van wat er in jou koppie allemaal ontwaakt om zoveel moois te creëren.
    ik heb er van genoten meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk idee die kransen!!
    En dat huisje....wat een prachtig en persoonlijk kado van die lieve Sint!

    En wat leuk dat je aan het oppassen bent, geniet er van!

    Liefs, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee weer! Je foto's zijn ook altijd zo mooi!! Weer met plezier gekeken.

    Lieve groet,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOO Wat is dit mooi zeg, heerlijk om iets met foto's te doen. Toevallig heb ik dit jaar een paar kerstkaarten gemaakt met foto's. Een van een foto van de oma van mijn man die in 1897 geboren is en met haar 2 kleine zoontjes op een foto staat. Een zoon is inmiddels al een tijd dood (vader van mijn man) de andere zoon is vorig jaar gestorven en voor de zoon daarvan, de neef van mijn man dus, heb ik die speciale kaart gemaakt (volg je me nog hihi). Verder nog voor 3 tantes kaarten met een foto van hun broers en zusjes toen ze klein waren, van de 8 leven er nu nog maar 3 dus ook een dierbare herinnering. Je cadeau is ook geweldig zeg, wat mooi gemaakt ook, je boft. Wat zal het er weer gezellig uitzien bij jou thuis, geniet er lekker van.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Nelleke, bedankt voor je leuke reactie op m´n andere Blog :)
    Wat heb je weer prachtige creaties gemaakt, bij jou sta ik van niets meer te kijken, altijd weet je ons weer te verrassen met van die aparte ideen :)
    Het kadootje is wel heel mooi en persoonlijk, wat een lieve sint !!!
    Geniet er maar lekker van :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nelleke,
    je hebt zulke mooie idee. De kransen zijn prachtig.Ik hou ook van de genaaide bomen.
    Lieve Groetjes
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi, leuk de kransen Nelleke de verenkrans vind ik echt super gaaf en je stoffen kerstboompjes helemaal leuk. Ik krijg echt zin om zoiets te gaan maken.

    Oh het huisje met Goofy en Youp is wel heel speciaal...

    Liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.